Å herregud

Febbis

Gift med forumet
Nå har jeg og pappa stressa livet av oss i 2 dager for å få montert opp et jævla dusjkabinett. Det er min mor som fant dette på tilbud, og jagde meg mer eller mindre ut av døra for å¨kjøpe det. (er hun som eier leiligheten og betaler da) Og det så jo kjempefint ut, men problemet med bader vårt er rett og slett måten det er bygd på. Er helt sikkertt en mann som har tegnet det[&o] Så vi måtte kjøpe 80x80cm....

Nå er det endelig montert opp, og det SER veldig fint ut. Men man får litt følelsen av skikkelig "made in china" plastikk og jalla egentlig. Skal liksom være noen massasje greier på den visst... [8|]
Og det lekker jo selvfølgelig i koblingene bak, det er ikke der vi har koblet på. Det er i de delene som produsenten har laget[&o]
og det føltes ut som jeg dusja i en dusj i en campingvogn. Den er så utrolig LITEN!!!!! Herre fred!!! Jeg kommer aldri til å få plass til å barbere leggene mine i den, langt mindre å sitte på huk og barbere andre ting[X(]

Kjenner jeg er skikkelig skuffa og har lyst til å begynne å grine, ikke minst for min mor kommer til å lage et helvette for at aldri er noenting bra nok for meg (ja, hun tror det) og at hun har kastet bort penger på noe som var dritt...
Og for at jeg og pappa har stressa så mye med dette. [&o][&o]

Dagens syt....

Huff da, hørtes ikke noe særlig ut. Hvor er det kjøpt? Er ikke alltid det lønner seg å kjøpe på tilbud, det kommer litt an på. Vi hadde 90x90 der vi bodde før, men badet som dusjen står på er ganske lite (vi har to bad), så kabinettet er bare 80x80 her, og det var vanskelig å bli vant til altså. Men nå har vi bodd her i et og et halvt år, så det funker da når en blir litt vant [;)]
Vanskelig å barbere leggene ja, jeg barberer bare legger og underarmer i dusjen, resten tar jeg utafor.

Og det skal da ikke dryppe, ta kontakt med de dere har kjøpt det hos og klag!

Back
Topp