Å herregud.....

jomfruen-82

Betatt av forumet
Fant meg et speil,tenkte jeg skulle prøve å "tøye" litt....Da så jeg at jeg er knall blå nedentil...inni på en måte!!![&:]Ser ut som om jeg har den giga blåveisen. Noen som har noen aning om hva dette kan være??
Har ikke hatt på en stund (stakkars min tålmodige sambo[:D]), så kan ikke skylde på ham...

Ingen grunn til panikk- er sikkert en form for åreknuter. Selv føler jeg meg blå nedentil, men har ikke sjekket[:-] [8|]De sier i alle fall at det går over rett etter fødsel og at det skyldes det voldsomme trykket som er der nå pga barnet og økt blodmengde. Det går i alle fall over[;)]

Åhhh...godt at jeg ikke er den eneste[:D].Fikk bakoversveis da jeg så d. Men det hørest jo fornuftig ut det som agathe sier,at det er trykket fra babyen.For den bærer jeg snart mellom knærne[:@].

må bare si att jeg har merket att alt er blitt litt mørker utenpå...men det står jo att både brystvorter, underliv og fregner og sånt blir brunere....

Men blå inni..må jeg sjekke[8|]

Jeg er også blå/lilla inni. Skulle barbere litt i går, men barberte meg til blods. hehehhe. Ser jo ingenting!! Føles hoven ut....

Back
Topp