Å herregud..

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Her sitter jeg og propper i meg cashewnøtter, og så kom jeg til å tenke på at man kanskje ikke skal spise nøtter når man er gravid? Så googlet jeg det, og finner flere steder at folk har skrevet at man ikke skal spise det.

Ooops.

Nøtter har jeg aldri hørt at man ikke bør spise. Tror ikke det er noe problem :)

tror ikke det sånn kjempe farlig, men prøv å hold deg unna fra nå av da ;)

Ja fra nå av blir det ikke mer nøtter :p

Jeg tror man skal holde seg unna nøtter og skalldyr fordi at man gjerne er KJEMPE-allergisk om man er allergisk? Og at hvis babyen er allergisk kan det være kjempefarlig?
Men ikke vet jeg. Bare ting som demrer i bakhodet fra forrige svangerskap :p

hadde samme panikken når jeg drakk en redbull i forrige svangerskap.. er skikkelig ekkelt å føle slik :P

Folk skriver mye rart på nettet. Nøtter er ikke farlig med mindre du ikke tåler det. Sunt er det faktisk. Jeg fikk plutselig kløe i munnen av peanøtter sist jeg var gravid, men tåler alle andre nøtter..

Folk skriver mye rart på nettet. Nøtter er ikke farlig med mindre du ikke tåler det. Sunt er det faktisk. Jeg fikk plutselig kløe i munnen av peanøtter sist jeg var gravid, men tåler alle andre nøtter..
Ja du sier noe der.. :p

Oi så rart at du plutselig ikke tålte det. Men ja, kroppen blir litt merkelig noen ganger når man blir gravid ja :p

Her sitter jeg og propper i meg cashewnøtter, og så kom jeg til å tenke på at man kanskje ikke skal spise nøtter når man er gravid? Så googlet jeg det, og finner flere steder at folk har skrevet at man ikke skal spise det.

Ooops.
Åh, herrlighed er det sant? Det visste ikke jeg , og jeg ER nøttespiser delux.... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Har aldri hørt at nøtter ikke kan spises. Spiste mye av det forrige svangerskap.

Sniker fra april ;-)

Ikke farlig å spise nøttee med mindrr du selv er allegisk;-) hehe

Jeg fikk beskjed av sykehuset (anbefaling) å spise masse nøtte, da de inneholder mye proteiner, mineraler osv som vi skal ha :-)

Back
Topp