Her sitter jeg og propper i meg cashewnøtter, og så kom jeg til å tenke på at man kanskje ikke skal spise nøtter når man er gravid? Så googlet jeg det, og finner flere steder at folk har skrevet at man ikke skal spise det.
Ooops.
Ooops.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er liksom den der "oi shit, dette skal jeg jo ikke drikke/spise"hadde samme panikken når jeg drakk en redbull i forrige svangerskap.. er skikkelig ekkelt å føle slik
Ja se der ja! Da går det jo fint daDet står at man bør spise nøtter Også på matportalen
http://www.kk.no/877658/dette-bor-du-spise-naar-du-er-gravid
Ja du sier noe der..Folk skriver mye rart på nettet. Nøtter er ikke farlig med mindre du ikke tåler det. Sunt er det faktisk. Jeg fikk plutselig kløe i munnen av peanøtter sist jeg var gravid, men tåler alle andre nøtter..
Åh, herrlighed er det sant? Det visste ikke jeg , og jeg ER nøttespiser delux.... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikHer sitter jeg og propper i meg cashewnøtter, og så kom jeg til å tenke på at man kanskje ikke skal spise nøtter når man er gravid? Så googlet jeg det, og finner flere steder at folk har skrevet at man ikke skal spise det.
Ooops.
Fant ut pga snille og flinke jenter her inne at det ikke er farlig Se på de linkene som ligger litt over her. Nøtter er ikke på lista over farlige tingÅh, herrlighed er det sant? Det visste ikke jeg , og jeg ER nøttespiser delux.... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik