Å herregud.. *veldig ekle detaljer* LANG

Enbabytil

Flørter med forumet
Jeg skjønte at løpet var kjørt når jeg stod opp idag tidlig og blødde som en foss og hadde sinnsyke smerter.. Så jeg gikk å la meg igjen, men måtte opp klokka ti, skal jo på sykehuset..

Hoppa i dusjen også kjente jeg at det kom noe ut der nede.. Jeg regna med at det var levret blod.. *det er jo ganske vanlig* Men det ville liksom ikke komme ut. Så jeg tok bare hånda borti for å dra det vekk[:'(] Og da kjente jeg at det her var noe annet.. Man hører jo de historiene om fosteret som kommer ut osv.. Fikk helt noia og løp ut av dusjen og tok dopapir for å fjerne det..
Og vet dere, jeg er 99.9% sikker på at det var fosteret[:(] Det var SÅÅ ekkelt.. Kjenner jeg nesten brekker meg bare jeg skriver det.. Jeg var jo ikke så langt på vei så det så ut som en baby liksom. Men det var en "reke" som var hudfarget og helt sånn ruglete[:'(][:'(][:o] Nei fysj.. Det var ekkelt..

Men jeg reiser inn på sykehuset forde, i håp om at legen vil gi meg noe som kan hjelpe meg neste gang.. På en merkelig måte føler jeg meg litt letta nå.. Føler at nå kan jeg legge det lille håpet fra meg og gå videre.. [:)]

Nei, guuurimalla! Stakkars deg!
Oj!

Akuratt det har jeg vært så redd å oppleve når jeg har mistet! Vært liivredd for å se noe jeg kunne trodd ha vært fosteret!
Uff.. Vil bare sende deg en good klem, og håpe legene gir deg noe som hjelper deg neste gang, dersom det har gått gale nå.. (vet du er sikker, men jeg lever alltid i et lite håp om at det er noe annet..) [:)]

en stoor klem! Sikkert en forferdelig opplevelse... [&:]

Ja jeg har vært redd for det hver gang jeg har mistet også.
Men har faktisk aldri opplevd det.. Det har aldri kommet noe som det der før.. [&:]

Off :S Eg begynte med litt rosa utflod i går, som gikk over til  lysebrunt.
Så ble det mørkerosa, og deretter rødt. Har hatt noen par klumper. Ligner
på de forje SA eg har hatt. Er det verste som kan skje :( Vet hva du menerl
Magen min er liksom helt myk. Kjempe rart [:(]

huff, det hørtes ut som en grusom opplevelse[&:]

Stoor klem til deg!

Uff uff.... jeg tror jeg fant noe sånt første gang jeg mistet også... Bare at den hadde ikke mye hudfarge... den var så dekket av blod at det kunne like gjerne vært bare en levret blodklump med samme fasong... [&:] Jeg var såpass ekkel at jeg tok en bit med papir for å kjenne etter om det var hardt eller mykt.... [:'(] Vanskelig å si egentlig hva det var... og vil ikke tenke på det i grunn... Jeg kjente bare det kom ut i bindet jeg hadde tatt på meg. Ble sittende på det en liten stund før jeg kom meg på do. Satt i bil og hadde null sjanse til å komme meg på do før det. Var så ekkelt... Så jeg føler veldig med deg. Det er ikke noe koselig å finne sånne ting uansett om det er den lille eller bare andre ting...

Nå håper jeg det blir greit og at kroppen din renser ut alt selv så du slipper utskrapning. Fint du skal på sykehuset uansett da... for da kan de sjekke om alt er ute. Forstår den lettelsen også... det er jo vondt å miste... men vondere å gå rundt i det uvisse og ikke vite om det er liv eller ikke der inne og gå rundt og bekymre seg. Du får nok en ny sjanse igjen og da skal det gå bra med deg! Du skal nok få et lite nurk tilslutt du også. [:)]

Uff, så trist å lese. Hvordan går det med deg nå, og hva sa de på sykehuset?

Uff, stakkars deg:(
vet ikke hva jeg skal si jeg, håper virkelig spiren sitter neste gang!

Lykke til...
*Mega stor trøste klem*

Back
Topp