Å herregud! Se her!

Turid Parken

Forelsket i forumet
http://www.youtube.com/watch?v=zaXPxxk3sKg

Aner ikke hva eg skal si eg..

En 15 åring gjør alt for å få en baby, så sier hun att hvis hun ikke klarer å ta vare på babyen, så er det vel bare til å selge h*n...

Det koker  [:@]

æsj det var bare ekkelt... [:'(]

syyyyykt!!

Det virket userisøt håndert...

Dette skulle heller vært på Dr.Phil!
Han virker til å bry seg. Og publikum blir ikke så dominerende!
Den stakkers jenta satt jo å forsvarte seg selv hele veien, hun var ikke i posisjon til å forstå.

Og hva var det der med å såre moren mest mulig???

De får ikke løst noe på den måten i vertfall!!!

Ja, og hvis moren virkelig bryr seg om datterens rykte (siden hun ikke vil at datteren skal ha sex offentlig), hvorfor går hun på tv med det da???

~Maja~

PS: er det noen fortsettelse noe sted???

herregud.. er det mulig???

I all verden !!!!Nå ble jeg sjokkert !!!

ORIGINAL: ~Iversen~

Den stakkers jenta satt jo å forsvarte seg selv hele veien, hun var ikke i posisjon til å forstå.

Ja, og hvis moren virkelig bryr seg om datterens rykte (siden hun ikke vil at datteren skal ha sex offentlig), hvorfor går hun på tv med det da???

~Maja~

Prøver å finne fortsettelsen, men finner den ikke

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

fyf**** hu virka jo helt skrudd jo[&:][&:]

ja!!!![:@] at det er mulig altså!!!! blir skikkelg provosert, at det er mulig å bli så FORBA**** dum i hodet altså!!!![:@] SKADD!!!!![:@]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

hohoho, jeg tror hun har den værste stemmen jeg noen gang har hørt! har bare lyst å skru ned volumet hennes.. makan til rar jente[&:]

hehe, JA... må sok signere denne du!!![:D]

herregud, det er jo synd på jenta. Hu trenger hjelp, ikke bli dratt med på en sånt show!
det er rett og slett kvalmt at det blir gjort underholdning av så tragiske sjebner.

ORIGINAL: Lilly86

herregud, det er jo synd på jenta. Hu trenger hjelp, ikke bli dratt med på en sånt show!
det er rett og slett kvalmt at det blir gjort underholdning av så tragiske sjebner.

enig

Virker ikke som mora er så smart heller når ho drar med datteren på tv da[8D] Det blir det vel ikke noe bedre av, om ikke værre. Og for en uoppdragen unge, får da virkelig ikke håpe ho blir gravid. Og p-piller? Hvorfor ikke p-sprøyte, når ho nekter å ta de? Virka skikkelig useriøst hele programmet, var ikke for å hjelpe verken mora eller jenta, bare henge de ut på tv liksom for å vise fram hvor ille det kan bli...

ORIGINAL: ~Iversen~

~Maja~

Signerer denne

blir kvalm av sånne jeg

Back
Topp