Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ligger rett ut på sofaen... Kvier meg for å opp på do eller lage mat.. Herregud he he er det her normalt !?? sÅåååå trøtt ?? Ligget her siden jeg sto opp... Og orker ingenting!!!!!
Jeg har ligget rett ut på sofaen i hele dag selv, sto opp kl 10 og ligget her siden duppet av et par ganger også. Har fortsatt kosebuksa på meg bra vi er flere!
Er like lat selv om dagene gjør kun det jeg må gjøre, og er rett på sofaen kl 19 når lillemor er i seng å jobber jeg kveld, da vil jeg helst sove til jeg skal på jobb!
Akuratt likt her .. Leverer ungene i barnehagen, går hjem å sover slapper av på sofaen, å ser på rotet som ligger .. 2 maskiner me kler ligger strødd på gulvet, orker ikke legge i samen .. Har lagt vårruller i dag eneste nå e det kosetid me ungene før leggetid å så er det å slappe av me mannen så kommer hjem halv 8 etter 13,5 time på jobb ..
Her er det akkurat det samme! Står opp sent, går og legger meg på sofaen og slapper av/sover til middagstid... Alt hoper seg opp, tror ikke jeg har vasket klær på 2uker eller noe... Slitsomt og ikke ha krefter!