Å herregud kvalm 24/7....

Sommerfugl79

Elsker forumet
Nå klikker det snart for meg... Nå er det ingenting som fungerer mot kvalmen lenger...Jeg er kvalm hele forbanna døgnet og det er virkelig noe av det værste jeg har vært med på!!!
Kjennes ut som en skikkelig heftig runde med omgangssjuken som ALDRI tar slutt:(
Blir så sliten og uttafor av det her:(:(

Huff, føler med deg! Prøvd seaband? Grønne epler? Cola? Love hearts? Spise ofte?

Hold ut, det gir seg som oftest rundt uke 12!

hunnykaos skrev:
Huff, føler med deg! Prøvd seaband? Grønne epler? Cola? Love hearts? Spise ofte?

Hold ut, det gir seg som oftest rundt uke 12!

Har på meg seaband, akkurat dytta i meg mat, juice, isbiter, lovehearts, cola, salt lakris....herregud ikke rart jeg er kvalm.... Blir jo kvalm av alt det jeg dytter i meg for å prøve å døyve kvalmen... Snakk om ris til egen bak:(

Jeg er også superkvalm denne gangen... Sover gjennom natten, men er kvalm hele dagen og kvelden... 

Jeg har hørt at man ikke skal drikke juice? Drikke og spise minst mulig syre... 

Prøv ingefærtabletter også... Jeg syns ikke de hjelper, men tørr ikke la være å ta de, i tilfelle de virker ;)  selges på apoteket, respetfritt...

Føler meg forresten som verdens verste mamma til 2åringen, som ikke har en mamma akkurat nå :(

Snakkes... ?? Føler meg helt grønn døgnet rundt.. Alt jeg spiser blir liksom bare liggende oppi halsen. Det kommer heldigvis ikke opp, selv om jeg nesten tror det hadde vært bedre til tider.. Vi får vell bare trøste oss med at det er for en god sak ??

Back
Topp