Å herregud!!! ❤❤

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Er det virkelig mulig?? ❤ jeg fikk min angelsound i posten idag, tenkte jeg skulle teste den bare på gøy! Gjett hvem som nettopp hørte nydelige galopperende hjerteslag på rundt 160 slag i minuttet? ❤❤ den lyden er ikke til å ta feil av! Trodde ikke det var mulig å høre det allerede! 8+0 idag. Den lå helt nede ved skambeinet og det bekreftet mine mistanker om at livmoren allerede er på vei opp av skambeinet (er kjempe ubehagelig om jeg tykker der litt "hardt" og husker følelsen igjen fra da jeg var gravid med datteren min).

Jeg kan ikke tro det! ❤ nå fikk jeg håp for å se liv og røre på tul om en uke!!

Hørte i uke 10 med nr 1. Med nr to var jeg ikke like ivrig å komme så tidlig på kontroll. Men skal til lege i uke 8, og kanskje legen sjekker det da. Om ikke så skal jeg til jordmor etterhvert også, så får nok hørt.

Har så lyst å kjøpe angelsound selv, men vil ha brukt. Ser mange selger på fb-grupper lokalt, men tørr ikke by enda, siden vi enda er litt sånn hemmelige. :P

Måtte leite en god stund før jeg fant den, Men lyden er jo ikke til å ta feil av når man har hørt den før :)

Er det virkelig mulig?? ❤ jeg fikk min angelsound i posten idag, tenkte jeg skulle teste den bare på gøy! Gjett hvem som nettopp hørte nydelige galopperende hjerteslag på rundt 160 slag i minuttet? ❤❤ den lyden er ikke til å ta feil av! Trodde ikke det var mulig å høre det allerede! 8+0 idag. Den lå helt nede ved skambeinet og det bekreftet mine mistanker om at livmoren allerede er på vei opp av skambeinet (er kjempe ubehagelig om jeg tykker der litt "hardt" og husker følelsen igjen fra da jeg var gravid med datteren min).

Jeg kan ikke tro det! ❤ nå fikk jeg håp for å se liv og røre på tul om en uke!!
Hvor kjøpte du? :D

Prøver å laste opp en liten "snutt" med lyden, men får det ikke til:(

Kjenner at jeg blir fristet nå, men vet jeg kommer til å bli hysterisk hvis jeg ikke klarer å finne noen lyd :p

Kjenner at jeg blir fristet nå, men vet jeg kommer til å bli hysterisk hvis jeg ikke klarer å finne noen lyd :p
Da venter du noen uker slik at det er større sjanse for å finne den:D hvor langt er du på vei? Har du barn fra før? :)

Er 7+5 i dag og har ikke barn fra før :) alt er veldig nytt og spennende

Jeg leitet ikke etter hjertelyd før i uke 11 første gang. Fant den da også :) men anbefalingene er jo å vente til uke 12-14 slik at man slipper bekymringen om man ikke finner lyden :) jeg testet bare på gøy igår, og hadde overhodet ikke blitt redd eller bekymret om jeg ikke hadde funnet den siden det er så tidlig enda :)

Jeg leitet ikke etter hjertelyd før i uke 11 første gang. Fant den da også :) men anbefalingene er jo å vente til uke 12-14 slik at man slipper bekymringen om man ikke finner lyden :) jeg testet bare på gøy igår, og hadde overhodet ikke blitt redd eller bekymret om jeg ikke hadde funnet den siden det er så tidlig enda :)

Avventer til etter ferien da tenker jeg :)
Men kjenner jeg er nysgjerrig

Back
Topp