Å herre jemini...

Sess1976

Forelsket i forumet
jeg er GRAVID... Er helt satt ut jeg...og noe så sinnsykt lykkelig. Har vært våken siden halv 6 i morres, da våknet jeg med litt store menssmerter og var sikker på at løpet var kjørt, så jeg ville bare få det overstått sånn at jeg kunne ta en ibux for smertene....men sannelig så stirret jeg ned på et blått tydelig kryss...har ikke helt gått opp for meg enda, men det kommer vel. Sitter å venter på at jeg kan ringe sykehuset for å gi de resultatet og at jeg får meg en UL time om 3 uker ca....herlig herlig...[:D]

Gratulerer så mye Sess1976.
Fantastisk nyhet å logge seg på til. [:)]
Kos deg videre i svangerskapet.

Å! for en fantastisk nyhet! Gratulerer, og lykke til videre i svangerskapet [:D] 

Da flytter du vel inn til mars2009-jentene da?

GRATULERA SÅ MASSE MED SPIRO[:)][:)][:)]

ORIGINAL: babyT

Å! for en fantastisk nyhet! Gratulerer, og lykke til videre i svangerskapet [:D] 

Da flytter du vel inn til mars2009-jentene da?

Ja hører vel til der nå ja...men har ingen hast og bytte forum jeg...[:)] Trives godt her jeg er sammen med dere. Har vært lite inn her i det siste og tror ikke det blir nå mer aktivitet på meg fremover...men stikker innom gjør jeg alltids[:)]

ORIGINAL: ElinR

hadde du noen spes symptomer på slutten av rugetiden? [:)]

Nei egentlig ikke...hadde ømme pupper, regnet med det var av all medisin, men det ga seg plutselig en dag og et par dager etterpå dukket det opp igjen...ellers trodde jeg løpet var kjørt i går og i morres pga av menssmerter, det var ikke snakk om murringer denne gang, men skikkelig smerter. Og tisser gjør jeg ofte, det startet for en par-tre dager siden...Men om jeg kan kalle det symptomer er en annen sak...

Kjenner du noe eller???

Gratulerer så mye det var akkurat de nyhetene jeg ønsket å logge meg på til i dag, hipp hurra for den kommenede mor Sess[:)]

ORIGINAL: Sess1976

Nei egentlig ikke...hadde ømme pupper, regnet med det var av all medisin, men det ga seg plutselig en dag og et par dager etterpå dukket det opp igjen...ellers trodde jeg løpet var kjørt i går og i morres pga av menssmerter, det var ikke snakk om murringer denne gang, men skikkelig smerter. Og tisser gjør jeg ofte, det startet for en par-tre dager siden...Men om jeg kan kalle det symptomer er en annen sak...

Kjenner du noe eller???

ingen ømme pupper her, men dette er 3 dagen med litt murringer nederst i ryggen og småkvalm innimellom, håper d er pos[:)] murring minner om mensmurring men pga dette er fryseforsøk så får jeg garantert ikke tr før flere dager etter neg.test/pilleslutt...hmmm...er uutholdelig [&:]
jeg må ganske ofte på do men d har jeg vel måttet hele rugeperioden...

Vanskelig å si hva som er bra og ikke bra at man kjenner...men jeg vil tro at mensmurringer og slik er et tegn på at livmor driver og fikser i stand boligen til leietakeren som er kommet for å bli forhåpentligvis...Jeg stilte med blanke ark denne gang iallefall, ingenting var likt de tre andre gangene...og nå satt den.

Er det nå spesiell grunn til at du både har den 4 og 7 som test dato eller? Har du smugtestet eller klarer du å holde ut...? 

Kjenner du noe eller???

ingen ømme pupper her, men dette er 3 dagen med litt murringer nederst i ryggen og småkvalm innimellom, håper d er pos[:)] murring minner om mensmurring men pga dette er fryseforsøk så får jeg garantert ikke tr før flere dager etter neg.test/pilleslutt...hmmm...er uutholdelig [&:]
jeg må ganske ofte på do men d har jeg vel måttet hele rugeperioden...

Vanskelig å si hva som er bra og ikke bra at man kjenner...men jeg vil tro at mensmurringer og slik er et tegn på at livmor driver og fikser i stand boligen til leietakeren som er kommet for å bli forhåpentligvis...Jeg stilte med blanke ark denne gang iallefall, ingenting var likt de tre andre gangene...og nå satt den.

Er det nå spesiell grunn til at du både har den 4 og 7 som test dato eller? Har du smugtestet eller klarer du å holde ut...? 

4 juli er d 2 uker siden jeg satte inn 1 fryseegg så d er den ordentlige testdatoen men siden d er fryseegg så anbefalte de meg å teste en gang til 2-3 dager etterpå. kan visst ta litt lenger tid å få pos test ved fryseegg[:)] jeg gruer meg masse allerede til testing, kommer ikke til å få sove natt til fredag nei....har ikke smugtestet...

Kjenner igjen den følelsen med å måtte vente...jeg hadde litt problemer med å sovne i går jeg iallefall, og sov ikke så veldig bra igjennom natten. Og våknet også kl 05.40 og det er ikke normalt til meg å værre...[:D] Litt nervøs kan man vel trygt si. Lykke til på fredag iallefall..vi satser på at den blir positiv[:)][8D][:D]

dette gjorde virkelig godt å lese snuppa[:D]

gratulerer så kjempe masse til deg, ønsker deg masse lykke til videre

stooooor klem fra meg

Gratulerer så masse.

jaaaaaaaaaa, dette var kjempe gode nyheter.
gratulerer så masse. kos deg masse!!!!!

ORIGINAL: hegemw

jaaaaaaaaaa, dette var kjempe gode nyheter.
gratulerer så masse. kos deg masse!!!!!

Signerer[:)]

Jippi!!!!

Gratulerer så veldig mye!! [:D]

ORIGINAL: Carrie_81

Gratulerer så utrolig mye!! Dette er fantastiske nyheter [:D] 
Kos deg i svangerskapet [:)]

Wow, gratulerer så utrolig mye [:D]

ORIGINAL: Apple

JAAAA!!! Gratulerer, Sess1976!!!

Super nyhet å logge seg på til!! [:)]

Back