Å helvete faen..satan...forbanna....phuuuuuuuuuuuu

MariaR83

Gift med forumet
[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Måtte bare få det ut....... Ligger her i sengen og holder på med kveldsammingen. Aner fred og ingen fare, og plutselig napper Lucas noe så psyko sykt i puppen..........æææææææææææ [:@]
Det er så forbanna vondt at jeg holder nesten på å besvime!!! [:'(] Han har en lei tendens til å nappe når det begynner å bli "tomt", noe som overhode ikke er akseptabelt! Nei, sidebytte.... Vær snill med den andre puppen min!

Auuuuuuu!!!! Husker d fra førstemann! Vondt som F*****! Og ikke blir d noe bedre når dem begynner å få tenner! Men hva skal man si når dem napper til og du kikker ned for å banne i dem, men blir møtt av d salige gliseet?

Hehehehe... Bare vent til han får tenner!! [;)][;)][;)]

Jonah gjør akkurat det samme. Han prøver seriøst å vri hodet sitt 360 grader rundt MED brystvorta i munnen.. Sikker på brystvortene mine kommer til å henge nedpå knærne når jeg er ferdig med denne ammeperioden!! [&:]

Hehe, han drar godt denne og.. AAAAUUUUU!! Gruer meg som f til tenner, håper han er over 6 mnd før de kommer iallefall!!!

Ligger her med tåre i øyekroken og en øm pupp. Ikke snilt gjort! Men hva kan en gjøre ja?! Ååh hellige sara... Leking med maten er ikke lov, aldri! Nei FYYYYYYYY! *dådyr øyne*..... Sukk

Huff... Kan ikke si jeg gleder meg... Den dagen han setter tennene i puppen er det puppenekt fra min side... Han kan få MM, men det blir faen fra en flaske!!!

ORIGINAL: MariaR83

Huff... Kan ikke si jeg gleder meg... Den dagen han setter tennene i puppen er det puppenekt fra min side... Han kan få MM, men det blir faen fra en flaske!!!

Hahaha!
Lukas fikk to tenner nede når han var like gammel som Jonah er nå. Han prøvde seg noen ganger med biting, men det var faktisk ikke så ille. Og når han prøvde, så ropte jeg AUUU så høyt at han skvatt. Så turte han ikke bite mer, for det var skummelt når mamma ropte så høyt.. [;)]

Ja det kom et ganske høyt hyl fra meg nå og, vanligvis pleier han å begynne å vrenge og vri litt først men denne gangen slang han hodet bakover og nappet noe så sykt!! Fikk ikke mulighet til å reagere og holde han igjen... Huff gjør jævli vondt ennå [:(]

Stakkar da... Hørtes ikke noe godt ut det der. [&o]

ORIGINAL: Kanelbolle

Må si jeg blir ganske imponert over at du greier å sitte på BV samtidig med at du ammer i senga[:D][:D] Jeg ammer mi lille i søvn hver kveld og holder til tider på å kjede meg ihjel, det tar sin tid mange kvelder! I dag holdt jeg på en time før jeg sendte pappaen inn...han er der inne ennå, så håper han får henne til å sove[;)]

Det er ikke noe problem, sitter på iPhone [:D] han ligger jo ved siden av meg og forsyner seg selv (forsyner seg grådig) hehe
Jeg også ammer han i søvn, og ja det tar veldig lang tid til tider! Er glad jeg har iPhone [;)]

Auu da!! Gruer meg til tenner ja[&:]

Når lillemor blir litt for ivrig med spisingen sin, hender det at hun suger seg fast et helt
annet sted enn hun skal, altså ikke PÅ brystvorta, men ved SIDEN av!
Det er helt grusomt vondt[:'(] De har sterk sugekraft til og være så små..[8D]

Back
Topp