Å handle inn utstyr

FrkFant

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Når er det sosialt akseptert å begynne å handle til den lille?

Jeg er førstegangsfødende, og trenger derfor absolutt alt. Vi har stort hus med et voldsomt oppussingsbehov, og derfor har jeg tenkt å handle mye brukt og på ebay (avhengig!), så vi kan bruke mer på huset. Tenker også å prøve å fordele utgiftene litt ut over svangerskapet, så vi slipper kjempeutgifter siste 8 ukene før fødsel. Når begynner dere andre?

Jeg har allerede funnet meg en stelleveske på ebay, frister veldig å klikke den hjem :D
 
Bare å begynne;) vi har det meste:)
 
Begynner nok etter ordinær ul ;) Greit å være sikker på at alt er som d skal først..... Men ja, kommer til å handle gradivs så ikke alt kommer på en lønning.. fungere dårlig.... :p
 
Tror jeg skal vente til en stund etter 12 uker. Siden ma i uke 12 sist. Reiser på usaferie i uke 14..mulig det havner noe i kofferten da..men handler nok mest etter ordinær ultralyd.
 
Begynner når jeg har vært på ul i uke 12. Klarer ikke handle inn alt samtidig så vil også ta det gradvis :)
 
Jeg har ikke råd til tidlig ul, og jeg har i hvert fall ikke tålmodighet til å vente til den ordinære! :eek:

Må nok begynne å snikhandle litt, og så gjemme det vekk så ingen oppdager det før om noen mnd :dance011
 
her har jeg det meste etter to gutter fra før.. :) Meeen.. skjønner godt den følelsen av å ville kjøpe noe til den lille..
med første så handla jeg ikke noe før ordinær UL i uke 19..
 
Skal prøve vente kansje til uke 15 eller noe. Men fant en vogn på finn igår som eg fikk lust å kjøpe med en gång :p men må nok bare prøve vente med det :( ser vartfall runt masse på netthandel på allt mulig rart ;)
 
Jeg venter til etter uke 12 :)
 
Tenkte å begynne så smått etter uke 12. Men lurer på å starte med barnerommet nå som jeg føler meg i så bra form =)
 
Sniker fra Juni/Juli - syns man kan begynne å kjøpe inn akkurat når det passer en. Jeg for min del ønsker dessuten å fordele alle de utgiftene som kommer før ens første barn kommer til verden utover alle mnd. Er tross alt bare snakk om ni lønninger totalt, og nå har jeg kun seks igjen ;)

Og dersom noe skulle gå galt så ønsker vel de fleste å prøve på nytt igjen, så da har man jo bare gjort unna en oppgave - selvom man selvfølgelig forhåpentligvis slipper å gå gjennom denne delen :)
 
Et poeng det med om noe går galt. Man får jo som oftest en baby til slutt! Og bare 9 lønninger hadde jeg ikke tenkt på en gang. *Klør i fingrene etter å handle bare eeeen liten ting*
 
Back
Topp