Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøpte mye välling i Sverige sist
Og tørre store engangs-vaskeservietter (de er forresten helt geniale å vaske med, spesielt på badet! Bare spraya på, tørke med en vaskeserviett og hiv den i søpla). De finnes sikkert i Norge og, har sett en variant på Barnas hus, men jeg innbiller meg at det er billigere i Sverige
Men noe av det vi har kjøpt mest av i Sverige er majskrokarmen det må være originalen ikke kopiene som har begynt å kom, finns på Ica (http://www.majskrokar.se (bla nedover for bilde))
Hvilke mener du da?Vi kjøpte mye välling i Sverige sist
Og tørre store engangs-vaskeservietter (de er forresten helt geniale å vaske med, spesielt på badet! Bare spraya på, tørke med en vaskeserviett og hiv den i søpla). De finnes sikkert i Norge og, har sett en variant på Barnas hus, men jeg innbiller meg at det er billigere i Sverige
Men noe av det vi har kjøpt mest av i Sverige er majskrokarmen det må være originalen ikke kopiene som har begynt å kom, finns på Ica (http://www.majskrokar.se (bla nedover for bilde))
Skumtvättlappar? Er de på størrelse med de serviettene jeg tok bilde på, men litt sånn "svamp-aktige"? Og gul/orange? For da tror jeg at jeg vet hva du mener, men jeg har aldri brukt deHvilke mener du da?
Syns de skumtvättlappar virker kjekt sammen med tørrservietter (noe jeg forøvrig kjører i Norge)
Er det i Norge? Har aldri hørt om butikken førDe store tørrservietter så jeg på Rudo (barnevogn) butikk od de koster rundt 40 per pakke. Og 100 kr for tre...hvis jeg husker riktig![]()
Ja de jeg tenker på.Skumtvättlappar? Er de på størrelse med de serviettene jeg tok bilde på, men litt sånn "svamp-aktige"? Og gul/orange? For da tror jeg at jeg vet hva du mener, men jeg har aldri brukt de
Hvordan bruker du de sammen med tørrservietter?
Å ja de ja, da liker jeg bedre tørrservietter som er på apotek i Norge for de minner mer om kompress, lettere å få vekk rester av avføring osv syns jegJeg tenker på disse:
Vis vedlegget 194622
Men tipper de finnes i Norge og, bare jeg som ikke har sett etter så bra![]()
Hmm... Når du sier det så brukte jeg aldri tørrservietterne for å vaske med, jeg la de kun under rumpen for å beskytte klærne og underlagetÅ ja de ja, da liker jeg bedre tørrservietter som er på apotek i Norge for de minner mer om kompress, lettere å få vekk rester av avføring osv syns jegkjøper også 5 for 100 i Norge da
![]()
Er det i Norge? Har aldri hørt om butikken før
Så barnas hus selger slike store, mener det var 50-60kr for en pakke, men husker ikke for sikkert![]()