Å handle i Sverige

MagMetal

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Finnes det noen varer/produkter/klær for barn som lønner seg å kjøpe I Sverige? :) kanskje noen av dere pleier å handle der?:)

De har ett mye bredere utvalg på grøt, mme og ferdigretter på glass, billigere er det også! Men ikke kjøp bleier der, de er svindyre!

Alt utenom bleier.

Bor i sverige så kjøper jo det meste her.

Men slik som ulike kremer og salver er billigere her, generelt apotekvarer pleier å være mye billigere.
Synd at sengetøy ikke har lik str for der kjøpte vi i Norge for å gjøre det lett å få tak i

Vi kjøpte mye välling i Sverige sist :)
Og tørre store engangs-vaskeservietter (de er forresten helt geniale å vaske med, spesielt på badet! Bare spraya på, tørke med en vaskeserviett og hiv den i søpla :P). De finnes sikkert i Norge og, har sett en variant på Barnas hus, men jeg innbiller meg at det er billigere i Sverige ;)
Men noe av det vi har kjøpt mest av i Sverige er majskrokar :) men det må være originalen ikke kopiene som har begynt å kom, finns på Ica (http://www.majskrokar.se (bla nedover for bilde))

Og tørre store engangs-vaskeservietter (de er forresten helt geniale å vaske med, spesielt på badet! Bare spraya på, tørke med en vaskeserviett og hiv den i søpla :P). De finnes sikkert i Norge og, har sett en variant på Barnas hus, men jeg innbiller meg at det er billigere i Sverige ;)
Men noe av det vi har kjøpt mest av i Sverige er majskrokar :) men det må være originalen ikke kopiene som har begynt å kom, finns på Ica (http://www.majskrokar.se (bla nedover for bilde))

Ja, de store er geniale :)

De store tørrservietter så jeg på Rudo (barnevogn) butikk od de koster rundt 40 per pakke. Og 100 kr for tre...hvis jeg husker riktig:)

Hvilke mener du da?
Syns de skumtvättlappar virker kjekt sammen med tørrservietter (noe jeg forøvrig kjører i Norge :p )

Hvilke mener du da?
Syns de skumtvättlappar virker kjekt sammen med tørrservietter (noe jeg forøvrig kjører i Norge :p )
Jeg tenker på disse:
ImageUploadedByBV Forum1472814761.946320.jpg
Men tipper de finnes i Norge og, bare jeg som ikke har sett etter så bra ;)

Hvilke mener du da?
Skumtvättlappar? Er de på størrelse med de serviettene jeg tok bilde på, men litt sånn "svamp-aktige"? Og gul/orange? For da tror jeg at jeg vet hva du mener, men jeg har aldri brukt de :)
Hvordan bruker du de sammen med tørrservietter?

De store tørrservietter så jeg på Rudo (barnevogn) butikk od de koster rundt 40 per pakke. Og 100 kr for tre...hvis jeg husker riktig:)
Er det i Norge? Har aldri hørt om butikken før :P
Så barnas hus selger slike store, mener det var 50-60kr for en pakke, men husker ikke for sikkert :)

Skumtvättlappar? Er de på størrelse med de serviettene jeg tok bilde på, men litt sånn "svamp-aktige"? Og gul/orange? For da tror jeg at jeg vet hva du mener, men jeg har aldri brukt de :)
Hvordan bruker du de sammen med tørrservietter?
Ja de jeg tenker på.
Vil nok bruke tørrservietter til vanlig men vurderer å kjøpe inn en pakke skumtvättlappar til badet :)

Jeg tenker på disse:
Vis vedlegget 194622
Men tipper de finnes i Norge og, bare jeg som ikke har sett etter så bra ;)
Å ja de ja, da liker jeg bedre tørrservietter som er på apotek i Norge for de minner mer om kompress, lettere å få vekk rester av avføring osv syns jeg :) kjøper også 5 for 100 i Norge da :p

Å ja de ja, da liker jeg bedre tørrservietter som er på apotek i Norge for de minner mer om kompress, lettere å få vekk rester av avføring osv syns jeg :) kjøper også 5 for 100 i Norge da :p
Hmm... Når du sier det så brukte jeg aldri tørrservietterne for å vaske med, jeg la de kun under rumpen for å beskytte klærne og underlaget :o
De er så stive og u-myke, selv med vann på... Så de kompress-lignende du snakker om er sikkert bedre til det formålet ;)

Er det i Norge? Har aldri hørt om butikken før :P
Så barnas hus selger slike store, mener det var 50-60kr for en pakke, men husker ikke for sikkert :)

Ja..Barnevognhuset Rudo heter butikken.ligger på Ullevålsveien

Angående klær i Sverige så har du jo H&M, KappAhl, Lindex i begge lendene og ofte står begge prisene på prislappen, der er det som regel litt billigere i Sverige. Så finner du noe på tilbud der blir det enda billigere ;)
Jeg pleier å se på Ica Maxi når jeg er hjemme, der har de både normalpriser og billige tilbud (blir litt som Coop Obs!) men om du er på en større plass kan du også finne outlet-butikker med konstante lave priser :)

Back
Topp