Å høre til forum...

Sylvia80 skrev:
..når man har registrert under mine opplysninger at man er gravid med termin i mars, skal ikke da terminforumet Mars 2013 komme opp på min side?? Slitsomt om jeg må leite det fram hver gang... Noen som vet...?

Det var sånn før, men har sett nå at det ikke lenger er det hos meg heller.. Helt enig, irriterende!

*Belle* skrev:

Sylvia80 skrev:
..når man har registrert under mine opplysninger at man er gravid med termin i mars, skal ikke da terminforumet Mars 2013 komme opp på min side?? Slitsomt om jeg må leite det fram hver gang... Noen som vet...?

Det var sånn før, men har sett nå at det ikke lenger er det hos meg heller.. Helt enig, irriterende!

Grrr... Det var da som F...!!!
Tror jeg må la sinnet mitt få utløp et sted.. høre med moderator! :P

*Belle* skrev:

Sylvia80 skrev:

Grrr... Det var da som F...!!!
Tror jeg må la sinnet mitt få utløp et sted.. høre med moderator! :P

Mener det kom etter en stund da jeg meldte meg inn i august11.. Kom ikke med en gang... Kanskje etter uke 12 hvis jeg ikke husker feil? Men du kan bare gå inn på "min side" og gå via et innlegg :)

Sylvia80 skrev:

det var sånn før. jeg har lagret linken til mars2013 og så oppdaterer jeg siden og logger inn :)

nå har mars kommet på min side også :)

Tror du må ha besøkt forumet et visst antall ganger før pc´n, mac´en BV eller hva det nå enn er som bestemmer, skjønner at det har blitt en vane for deg å besøke akkurat det forumet, liksom.

Back
Topp