Å guuud..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Noen som ser på tv2? Her triller tårene som bare det.. Er ikke jeg som følger med engang, hører bare litt tilfeldig, men det var så sterkt å bare høre klipp at tårene kom likevel.. Norge er et dritt land når det gjelder økonomiske prioriteringer.. Her dør barn uten at vi "har råd" til å vaksinere de, men når det skjer noe i andre land så ØSER vi ut! Jeg blir så PROVOSERT!

Jeg skrudde av lyden, satte meg foran pc`en og satte på musikk HØYT da moren begynte på diktet sitt, da bare sprutet tårene. Jeg klarer ikke sånt for tida, da kan jeg grine resten av kvelden.

Jeg ser ikke på, orker ikke det, synes det er forferdelig....

Det var det diktet som tok knekken på meg.. Kunne liksom ikke bare skru av, bestemoren min som sitter å ser på jo.. Hun grein også som en gud her i sofaen! Hun er også sånn som meg som gråter av ingenting..

Hva var det??

Fikk ikke det med meg, jeg?

Det var om en fire år gammel gutt som døde......moren var mega toff syns jeg....dere som ikke fikk sett det...det går i reprise i morra på dagtid..usikker på når.[:(][:(]

Det tror ikke jeg vill se...[:(]
Gutten min er snart 4.....

ORIGINAL: Cissi

Det tror ikke jeg vill se...[:(]
Gutten min er snart 4.....

la det like godt være du. Så bare litt av det, jeg. Og det var MER enn nok for meg.

Ja, blir helt dårlig viss jeg ser slikt, spesielt når du har barn på samme alder.....

Det er grusomt at man skal være nødt til å kunne få hjernehinnebetennelse når Norge faktisk har en vaksine mot det. Var det 3(7?) barn som hadde dødd dette året og mange flere som hadde fått varige mèn av det. Horibelt spør du meg. Bare fordi vi skal spare 60 millioner....[:@]

greit nok å kunne hjelpe andre land..men herregud.. Barn ska jo ikje dø her i Norge pga at regjeringa skal spare 60 mill....[:@] Ka e 60 mill for et rikt land som Norge..? INGENTING! ihvertfall ikje når det kan redde liv!!!' og da spesielt små barn!!
Hoff..blir så fortvilt!!![&o]

Så forferdelig!!! Nesten glad jeg ikke så det, tåler ikke sånt etter jeg ble mamma jeg...[:(]

Leste om det i avisa jeg...og da grein jeg masse. Blir så fortvila av sånne ting. tenk at vi i rike Norge ikke vil bruke penger på å vaksinere barn mot hjernhinnebetennelse!!! Grusomt synes nå jeg[:(]

M

uff da.. glad jeg ikke fikk dette med meg for jeg takler ikke å se sånt.. det sitter liksom fast i flere dager etterpå [:(]

Er så lei av at Norge skal prioritere ditt og datt som faktisk ikke er nødvendi i det hele tatt (snakker seff ikke om sultkatastrofet osv.) Må gå an å proritere pengene riktig og dette her er vel en ting man burde bruke masse penger på?

Back
Topp