Å gå naken

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Er det greit å gå naken i sitt eget hjem, uten å ha noe foran vinduene?

Vi kan gjøre det her, fra soverom til badet rett over gangen, eller fra badet og bort til døra til kjelleren for å hente klær på vaskerommet.

Men er ikke så mye vinduer akkurat der.

Ikke har vi spesielt mye innsyn heller heldigvis

Det syns jeg man skal få bestemme selv ja. Man vet det er en sjanse for at andre kan se en, men om man ikke bryr seg så hvorfor ikke. Har ikke for vane å titte inn til folk heller, så hadde sikkert ikke øagt merke til hva de er kledd i uansett :p
Jeg bor slik til at ingen ville sett meg, men er ikke komfortabel med å gå naken så gjør det ikke.

Tenker det kommer litt an på hvor mye innsyn naboen har, og hvor gamle barna er :rolleyes:

Greit nok at man selv ikke bryr seg om naboen ser deg naken, men det er ikke sikkert naboen syns det er noe stas..
Samtidig, greit når barna er små, men når de blir større er det ikke sikkert de setter like stor pris på foreldres naken het, og man bør respektere deres intimsone

Pleier av og til å gå naken fra badet til garderoben. Der er det vinduer mot veien og naboen, men tror det er vanskelig å se inn pga motlys. De får se de som vil x) prøver å stå med ryggen til og tar raskt på meg klær.

Ja det hender. Hvis noen blir støtt av det så får de slutte å se inn vinduene i så fall. Nå er det ingen naboer som kan se inn til oss uansett med mindre de går opp til vinduene. Skolen er ene naboen men har ikke vinduer på den siden pga kasting av stein( hadde ett basseng i ca 2 mnd før elevene hadde ødelagt det ved å kaste stein).

Hadde ikke gjort det om vi hadde så nære naboer. Slik som vi bor kan jeg strutte rundt på tunet :P

Det gjør jeg som jeg vil med, og ønsker naboen se så får de se da... jeg gjemmer meg ikke pga naboen kan føle ubehag ved å titte inn i huset mitt :)

Hadde det ikke vært for at vi deler hage med huseierene som har ei jente på 13 så hadde vi ikke brydd oss. Gidder ikke skjemme henne ut foran vennene sine med viten og vilje, så vi lukker gardinene før vi legger oss om kveldene, så kan vi spankulere naken på morgen/dag

Er litt splitta der faktisk! Synes folk skal få gå rundt sånn som de vil i hjemmene sine. Om det er for å vise seg frem eller fordi man glemte å ta med håndkle inn på badet. Men er det barn rundt i nabolaget som kan se det så blir det litt feil, selvom jeg husker de gangene jeg var barn og var vitne til slikt så var det bare morsomt. Men om man trykker nakenheten sin i tryne på naboen hver jævla gang han står på kjøkkenet og lager mat liksom. Greit at om man ikke vil se det så kan man se vekk, men det er ikke alltid så lett :joyful:

Kan gå fra badet til garderoben naken men der syns vi og si ikke. Kunne aldri falt meg inn å gått naken naken på stua og kjøkken for der er det full innsyn

Ja, det syntes jeg man kan. Men ikkeno man har større barn.

Kan gå mellom soverom og bad uten å bli sett. Ellers går jeg stort sett med morgenkåpe når jeg ikke har kledd meg.

Vi har ikke innsyn, kun om noen virkelig vil se inn på kjøkkenet, så kan fint gå naken.

Pleier det ikke da, men sover naken. Så hender jeg går opp for å finne meg noe drikke på kvelden.

Jobber i hjemmesykepleien, ser stadig vekk folk på kveldene når vi er på nattevakt, som sikkert ikke tenker over at når det er mørkt ute og lyst inne, så ser man de veldig godt :p

Jeg gjør ikke det nei. Naboen har fullt innsyn fra kjøkkenet sitt, og der står det noen i vinduet HELE tiden! :rolleyes: Men det er for min del at jeg ikke gjør det da. Ikke for å skåne dem :p

Me gjør det bara fra soverom og do før ingen ser oss mellon dær .
Men ikke nær barnen e våken eller hjemme

Kan jeg spørre hvorfor man ikke kan gå naken rundt barna sine? Min mor har gjort det i alle år, aldri gjort meg noe. Naken er da naturlig? Eneste mamma likte at vi sa i fra at kjæresten overnatter for hun har blitt overasket med at han plutselig stod i gangen :p

Back
Topp