Jeg er i en situasjon nå hvor jeg har tenkt lenge på det å gå ifra barnefar. Vi har to barn sammen, en på 4 og en på 4 mnd. Han er verdens beste menneske, men hver dag tenker jeg at jeg mangler noe i livet og føler at vi har vokst fra hverandre. At vi kun sitter igjen som veldig gode venner. Jeg syns dette er fryktelig trist da han er så god og snill, men jeg vet ikke om jeg klarer å leve i et forhold jeg ikke er sikker på. Har hele tiden tenkt at "neida, dette går seg til" og "skjerp deg, han er jo så flott", men allikevel er det en liten gnagende følelse som sier at dette er ikke riktig. Jeg syns også det er urettferdig overfor han å gå med slike tanker Vi har snakket flere ganger om dette hvor jeg har vært ærlig og fortalt han hvordan jeg føler, men at vi bare rett og slett har vokst fra hverandre og ikke sammen med hverandre.
Hvordan skal jeg klare meg med to små alene? Noen ganger føler jeg at jeg bare skal bite tennene sammen og håpe på bedre tider, men når kommer det liksom? Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men trenger å lufte dette for noen som kanskje har vært i samme situasjon. Jeg syns det er fryktelig tungt og det som er verst er jo selvfølgelig tanker om hvordan barna kommer til å takle dette... Noen som har noen gode råd? <3
Hvordan skal jeg klare meg med to små alene? Noen ganger føler jeg at jeg bare skal bite tennene sammen og håpe på bedre tider, men når kommer det liksom? Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men trenger å lufte dette for noen som kanskje har vært i samme situasjon. Jeg syns det er fryktelig tungt og det som er verst er jo selvfølgelig tanker om hvordan barna kommer til å takle dette... Noen som har noen gode råd? <3