Å fyttih**** *sjokka*

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Leste den 2girls1cup tråden i går, og ble kvalm bare av lese om den, så ikke filmen.
Nå er jeg inne på DIB og leser, og det finnes en med 2 menn og 1 hest[&:][&:][&:]

En syk syk verden sier jeg bare[:o]

jeg henger ikke helt med..

Jeg har faktisk sett den, og det er noe av det kvalmeste jeg noen sinne har sett før!! Jeg var kvalm i flere dager etterpå

ORIGINAL: svampebob

Jeg har faktisk sett den, og det er noe av det kvalmeste jeg noen sinne har sett før!! Jeg var kvalm i flere dager etterpå

Har klart å styre nyskjerrigheta så langt, skjønner at det er best å IKKE se[:)]
Men blir sjokkert og kvalm bare av å lese hva dem gjør[:'(] 

HVa er det? DIB? er ikke helt med? [8|]

Dib er DinBaby.com[;)]

Det var en tråd her natt til i går eller noe såt som naturlig nok er sletta nå om noen særdeles kvalme filmer som ligger ute på nett for dere som ikke skjønner hva jeg mener[:)] 

Eh.. Det finnes maaaaaaaaaaaaaange filmer på nettet med mennesker som gjør forskjellige ting med bajs. Velkommen til verden. [8D] Hva med folk som liksom sitter på restaurant og får servert bajs med kniv og gaffel og et glass urin ved siden av? Jepp det finnes. Og de både spiser og drikker alt og nå blir jeg pokker meg uvel bare av å skrive om det... [:o]

fy faen! er mye sjukt...[:'(]

ORIGINAL: giggsy

Eh.. Det finnes maaaaaaaaaaaaaange filmer på nettet med mennesker som gjør forskjellige ting med bajs. Velkommen til verden. [8D] Hva med folk som liksom sitter på restaurant og får servert bajs med kniv og gaffel og et glass urin ved siden av? Jepp det finnes. Og de både spiser og drikker alt og nå blir jeg pokker meg uvel bare av å skrive om det... [:o]

Yuck[:'(] Hvorfor bruke kniv og gaffel egentlig, når man skal være disgusting alikevel forresetn[8|][:'(]

*glemmeraltjegharlestidissetrådeneogklatrerfornøydopppåminlykkeligerosasky*[8D]

ORIGINAL: Metalmom

Æh, fy f**n. [:'(] Hvor kan man dra på sånne restauranter? [&:]

Skal du bestille bord[&:][8D]

ORIGINAL: [Otilie]

Yuck[:'(] Hvorfor bruke kniv og gaffel egentlig, når man skal være disgusting alikevel forresetn[8|][:'(]

*glemmeraltjegharlestidissetrådeneogklatrerfornøydopppåminlykkeligerosasky*[8D]

HAHAHAH!!!! *LOL* fantastisk kommentar

Back
Topp