Å fytti grisen

Baby4us

Elsker forumet
At det går an å overleve å være kvalm og kaste opp hele tiden.. I dag har det vært helt ille, alt har kommet i retur.. Mitt siste stunt var å kjøpe en kurv med jordbær, og de jeg orket å spise holder seg på plass fortsatt:-) Man kan overleve noen uker på jordbær og melon..? Hva i alle dager gjør dere for å komme igjennom dagene på jobb? Det er helt umulig for meg å holde dette hemmelig hvis dette skal være den nye standarden for formen.. La meg sove i tre uker og våkne opp frisk som en fisk!!

ER sånn selv jeg;) Men jeg har funnet ut å spise litt men veldig ofte funker for meg.. Riz kjeks det går i her i gården.. Men legen min sykemeldte meg da..

Skjønner akkurat hvordan du har det! Er i generelt dårlig form hele tida,kvalm/trett/oppkast, men enkelte dager er verre enn andre. Spiser ikke middagsmat feks. Liker veeldig godt kiwi;) holder seg i magen. Når jeg skal på jobb må jeg stå opp tidligere enn vanlig for å "forberede" meg litt ;) spise litt i flere omganger,etc. For et styr :) Men satser på at det går over om ikke så alt for lenge! Så lenge jeg kjenner kvalmen og andre symptomer holder jeg meg rolig::) symptomer = liv. Håper at det vil gå bra denne gangen og det gjør det helt sikkert

Hørtest kjent ut :/ Jeg spiser tørt brød og drikker vann med litt isbiter..Ellers er det godt med litt frukt.. Saftis husker jeg også funka sist jeg var gravid..

Ønsker du å holde det hemmelig er det nok en ide og gå til legen for en sykemeldning, det har jeg gjort..

Back
Topp