Å fytti! Feber!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Målte tempen på frøkna i øret nå, og den viste 39.7!!!
Jeg syntes hun var varm ja.... Men.siden hun.sover rolig; kan.hun bare få.sove da?
Eller hadde dere vekt for Paracet?
Lurer på å ta henne inn til oss og legge henne i senga si der sånn at jeg har oversikten på henne i natt iallfall.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Oisann, ja den feberen kan stige fort. Jeg hadde flyttet henne over om hun ikke våkner av det. Da kan du jo lett kjenne på henne i natt. Om ikke hadde jeg latt henne sove men satt på alarm for å sjekke i natt...Huff, håper hun blir raskt bedre :)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Skal man legge til noe ved øremåling? Isåfall hadde jeg gitt paracet, for da er hun vel nærmere opp i 40?

Har aldri opplevd så høy feber på ungene... Har steget en grad fra hun la seg ikveld

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Skal ikke legge til noe på denne nei. Sto ikke noe om det iallefall

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Ok:) Mulig jeg hadde gitt en paracet likevel kanskje...Er ikke så greit når de sover. For man tenker man jo at de trenger den hvilen de kan få også. Følg magefølelsen din, den stemmer som oftest;)

Jeg hadde nok prøvd å gi Paracet for å få ned den høye feberen litt mens hun sover, om jeg hadde måttet så hadde jeg vekt forsiktig. Men så er jeg veldig hønemor når det gjelder feber og sykdom :p Kan nok helt trygt la henne sove ved siden av dere og avvente da :) God bedring til gullet<3

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Hvordan har det gått i natt?

Jaa

Hun fikk Paracet. Hun.våkna så.til d jeg flytta henne inn til oss.
Hun var utilpass og sutrete, og full av snørr. Så en runde med nesesuger var nødvendig.
Og litt pupp for væskeinntak ;)
Men sovna ikke ordentlig før.rundt 02.. Jeg byssa og byssa og satt og halvsov ei god stund....:(
Ikke helt våken nå for å si det sånn :confused:

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Huff da :( godt hun fikk paracett, og nesesuger er fantastisk i sånne tilfeller!!! :) masse god bedring til snuppa! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, det var høy feber:( Masse god bedring til frøkna di:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hadde nok gitt paracet ja som du gjorde;)
Ikke noe kjekt med så høy feber når det går mot natt.

Snuppa hadde 40,7 og 40,6 i feber nå når hun var syk, og det har jeg ikke lyst å oppleve flere ganger.. Da måtte hun få dobbel dose for å få ned feberen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde aldri vekket for å gi paracet. Hadde heller prøvd å kle av i søvne.. evt hatt kun helseteppe på henne.

Masse god bedring til frøkna.

Back
Topp