Å fy flate! Hva hadde du gjort i denne situasjonen? *BILDE*

He he, vi var på kamelridetur som ekte turister på Lanzarote en gang. Vennene våre var på bakerste ridekamel og vi på nestbakerste. Aller bakerst hadde de plassert en kamel til, kanskje under opplæring, for den bar ingen. Men den hadde virkelig en dårlig dag!Halvveis bestemte den seg nemlig for å bare legge seg ned den! Og den som styrte med kamelene oppdaget det ikke så stakkaren ble motvillig dradd med et stykke før den reiste seg igjen.

Der og da var det bare morsomt! Den var ikke synlig skadet, som halt eller noe, vi tolket den som en gjenstridig tenåring :-P

Hadde knekt sammen av latterkrampe tror jeg, så sant jeg ikke hadde falt av og slått meg..
Hadde sannsynligvis begynt å le da også..for et syn!

Mumfie skrev:
Hadde knekt sammen av latterkrampe tror jeg, så sant jeg ikke hadde falt av og slått meg..
Hadde sannsynligvis begynt å le da også..for et syn!

Hehe ja, det er jo direkte farlig!!:P 

"Oj, har du brukket armen, hvordan skjedde dette"?
"Jeg falt av en elefant på elefantsafari, da han fant det for godt å pule på elefanten foran seg"

HAHAHA.... ferieminnet sitt det :)   

jeg hadde nok tisset på meg av latterkrampe  :)  haha

Totalt lattis

hehehe! What a ride! hihi. Aaaaner ikke- sikkert vært livredd for å falle av-men hadde nok vært fare for at jeg falt ned av latter!

Møø Sjæl skrev:
HAHAHA.... ferieminnet sitt det :)   

jeg hadde nok tisset på meg av latterkrampe  :)  haha

Samme her.. hahaha

Haha for en pervers elefant:-p Han har vel gått og kikka på rompa til frøken elefant hele turen og klarte ikke å holde seg lenger.. Tenker de plasserer han helt foran neste gang:-p

Ledd mest sannsynlig.

Noe lignende skjedde meg på kamelridetur som 7-åring, min mor satt på kamelen foran, og jeg på den bak. Og kamelføreren leide jo selvsagt den frammerste, mens "min" kamel var bindt fast i den første.

Midtveis i turen, så klarer min kamel å slite seg løs fra den frammerste og begynte å gå en annen vei for der var det rask den kunne spise i miniørkenen vi var i. Og etter sånn 2-300 meter så oppdager jo de andre at jeg ikke lenger var med, selvom jeg hadde ropt at jeg "ikke hang på" :P

Da syns jeg det bare var morsomt, men nå som mor selv, så hadde jeg vel hatt hjertet i halsen og en puls på hundreognitti hvis det hadde skjedd med min datter :P

haha!! Jeg hadde sikkert dødd av latter (så fremt jeg ikke hadde falt av først da)

Miss Claymore! skrev:
Haha for en pervers elefant:-p Han har vel gått og kikka på rompa til frøken elefant hele turen og klarte ikke å holde seg lenger.. Tenker de plasserer han helt foran neste gang:-p

Hahaha :-P

Tweak skrev:
He he, vi var på kamelridetur som ekte turister på Lanzarote en gang. Vennene våre var på bakerste ridekamel og vi på nestbakerste. Aller bakerst hadde de plassert en kamel til, kanskje under opplæring, for den bar ingen. Men den hadde virkelig en dårlig dag!Halvveis bestemte den seg nemlig for å bare legge seg ned den! Og den som styrte med kamelene oppdaget det ikke så stakkaren ble motvillig dradd med et stykke før den reiste seg igjen.

Der og da var det bare morsomt! Den var ikke synlig skadet, som halt eller noe, vi tolket den som en gjenstridig tenåring :-P

Kameler er ekstremt bestemte og sta...

Back
Topp