Å fortelle

Dropset

Betatt av forumet
å fortelle om graviditeten er noe jeg har sett frem til. Likevel.. Nå som det nærmer seg, så er jeg livredd. Mamma har uhelbredelig kreft og jeg er så redd for å påføre henne smerte ved å fortelle om dette. At livet mitt liksom fortsetter... Og det at vi ikke aner om hun får tatt del i noe av det. Føler alt blir feil til tider... Usj... Måtte bare få det ut. Livet altså:arghh::rolleyes:

Så ufattelig trist å høre om moren din. Skjønner godt Hva du tenker å føler. Jeg tror at hun blir veldig glad på deres vegne. At dere har noe å fokusere på dersom hun blir borte før fødsel. Mistet min pappa i august i fjor og det er forferdelig trist å tenke på at han ikke får se gutten vår på 5 bli stor og den lille vi venter nå. Men jeg trøster meg med at han følger med oss alikevel.

Så trist å høre om moren din! Men jeg tror nok hun blir glad for dere, og så fint for henne å vite hva dere har å se frem til. :)

Tenker jeg ville benyttet anledningen til p virkelig snakke om alt og få råd og vite om hennes erfaringer osv, mens dere enda har sjansen :)

Skikkelig trist :( Skjønner godt hva du mener.. Mistet selv pappa i kreft, og det er veldig vanskelig å kjenne på det at min sønn aldri får den opplevelsen av å bli kjent med bestefaren sin❤️
Mamma har kreft nå, og vi valgte å fortelle henne det, slik at hun skulle få noe annet å tenke på enn bare sykdommen.. Dette angrer vi IKKE på :) Hun er kjempe glad for dette, og hun fikk noe mye mere trivelig å sette tankene sine på ❤️☺️ God klem til deg og dine ❤️

Vet du, jeg er helt sikker på at hun bare blir glad ved å tenke på at livene deres fortsetter, og at dere har noe å se frem til om hun skulle gå bort tidlig! Det gir foreldre og besteforeldre glede at de vet at vi ikke stopper opp når de er borte :)

Så trist å høre om moren din :( Men som de andre sier er jeg sikker på at dette vil være noe som gjør henne veldig glad :)

Så trist å høre om mammaen din.. :(
Jeg mistet mamma av kreft i september, og det eneste jeg angrer på var at jeg ikke klarte å få orden på livet mitt mens hun levde. At hun kunne se hvor bra jeg har det nå. Hadde hun levd enda, så hadde hun vært den første som hadde fått vite om lille i magen :)
Jeg er 100% sikker på at moren din kommer til å bli utrolig glad for denne nyheten! Jeg er sikker på at hennes største ønske er at livet ditt skal gå videre etter henne, og at du skal ha det bra :)
Lykke til, jeg vet at det er en forferdelig tid <3

Så trist å høre om mammaen din.. :(
Jeg mistet mamma av kreft i september, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke klarte å få orden på livet mitt mens hun levde. At hun kunne se hvor bra jeg har det nå. Hadde hun levd enda, så hadde hun vært den første som hadde fått vite om lille i magen :)
Jeg er 100% sikker på at moren din kommer til å bli utrolig glad for denne nyheten! Jeg er sikker på at hennes største ønske er at livet ditt skal gå videre etter henne, og at du skal ha det bra :)
Lykke til, jeg vet at det er en forferdelig tid <3

Uff, det blir så vanskelig når slike sykdommer for rå. Tenker at en slik nyhet kan lyse opp for henne i situasjonen hun er i. Tenkt at familien går videre, at en del av henne skal fortsette å være her selv om hun blir borte

Trist å høre om mamman din, mistet også mamma for noen år siden av kreft, skulle så gjerne ønske ho hadde fått opplevd dette. Men får prøve å ta med det gode ho har lært meg så kan jeg ta det videre til lille. :)

Takk alle:happy: blir å reise hjem imorgen og fortelle nyheten. Barna får æren av å avsløre alt:rolleyes:. Er 9 fullgåtte, (10 ifølge TUL).

Back
Topp