Å fortelle om graviditeten..

Bruker02ma

Andre møte med forumet
Hm, jeg tenker på det hver dag at jeg kanskje burde fortelle det til foreldrene mine, eller i hvertfall mamma for hun flytter snart..
Men jeg er litt redd for reaksjonen dems, og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal fortelle det.
Jeg er bare 17år, så det er kanskje vanskeligere å fortelle det enn til dere som er litt eldre.
Hvordan gjorde dere det? Hvordan la dere frem det?

Jeg var 19 år da jeg ble gravid med eldste, og jeg gruet meg sinnsykt til å fortelle det! Jeg bare fortalte det til mamma og søsteren min en dag jeg og mannen var på besøk, jeg begynte å grine og greier. Jeg var super nervøs! Men det gikk så mye bedre enn forventet, mamma ble litt sjokkert for det var nok det siste hun hadde tenkt på :P Men hun ble kjempe glad, og gledet seg veldig til å bli bestemor :)

Men jeg skjønner veldig godt at du er nervøs og redd for reaksjonene, jeg håper og tror at de blir litt overrasket, men veldig veldig glade :)

Mamma kom på besøk rett etter at jeg hadde tatt en digital CB, viste frem testen til henne. Er bbare hun og en venninne som vet det ennå :)

Jeg var 19 år da jeg ble gravid med eldste, og jeg gruet meg sinnsykt til å fortelle det! Jeg bare fortalte det til mamma og søsteren min en dag jeg og mannen var på besøk, jeg begynte å grine og greier. Jeg var super nervøs! Men det gikk så mye bedre enn forventet, mamma ble litt sjokkert for det var nok det siste hun hadde tenkt på :P Men hun ble kjempe glad, og gledet seg veldig til å bli bestemor :)

Men jeg skjønner veldig godt at du er nervøs og redd for reaksjonene, jeg håper og tror at de blir litt overrasket, men veldig veldig glade :)
Jeg skal prøve å fortelle det i morgen! Det er det beste:-) håper hun tar det fint, og at det ikke blir no styr rundt det! :-)

Skjønner at du gruer deg.. Gruer meg sinnsykt selv til å fortelle til min mor og svigermor at vi venter en til.. Ingen av de forventer det i det hele tatt, tror de får sjokk. Får vondt i magen når jeg tenker på det, og har ikke lyst å si det. Hehe. Men vi får håpe at de tar det bedre enn vi tror :) Masse lykke til, håper det går bra :) :)

Her er det bare jeg, sambo og ei venninne som vet det. Venninna mi hadde drømt at jeg var gravid og spurte meg rett ut om det..klarte ikke holde maska da. Kommer ikke til å fortelle noen andre enda.
Pappa får vite det i påska, da er jeg litt over 7 uker. Skal på påskeferie med han, og drikker jo alltid vin der, så de begynner nok å lure..

Jeg skal prøve å fortelle det i morgen! Det er det beste:) håper hun tar det fint, og at det ikke blir no styr rundt det! :)
Håper og tror at hun tar det kjempe fint :) Du må jo si det en gang uansett, så hvorfor ikke bare hoppe i det med en gang :) Masse lykke til! :signs003

Back
Topp