Å forlate barnet sitt på ''minisats'' mens foreldrene trener

Ville du overlatt barnet ditt til en ansatt på lekerom mens du trener?

• Ja.

Votes: 3 50,0%
  • Nei.

Votes: 2 33,3%
  • Det har jeg allerede gjort en/ eller gjentatte ganger.

Votes: 1 16,7%

• Antall som har svart
    6

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Greit eller ikke greit?
Per i dag foreligger det ingen krav fra de ansatte angående vandelsattest for å kunne jobbe på ''minisats'' dvs at for alt du vet er det hvem som helst som passer barnet ditt.

Hva synes dere om å la barna være på lekerom for å kunne trene?
Greit, ikke greit? Hvorfor?

Helt greit!!
Har brukt minisats slavisk siden poden var 6 måneder gammel.
De skifter IKKE bleie eller følger på do, det må foreldrene gjøre. (med tanke på vandelsattest og missbruk) De har ALLE barna på ett og samme rom, med fullt innsyn, og barna har ikke lov til å forlate rommet. (så tror evt missbruk er tja...rimelig/sinnsykt/infernalsk vanskelig?) Hehe
Nei, Theo elsker minSATS og ballrommet :-) Og TAKKET være minisats og det faktum at jeg var alenemor på den tiden var det de som hadde mesteparten av æren for at jeg fikk meg tilbake i eliten så fort :-) Love them!!

Søstra mi jobber på miniSATS på bislett, og hun eeelsker jobben sin! Eneste "problemet" er at hun blir fryktelig ungesjuk av alle de søte barna der :) Jeg hadde ikke hatt noen tanker om å sette igjen barnet mitt en halvtime-time, så lenge jeg er "kjent" med personalet og trygg på treningssenteret mitt.

Helt greit syns jeg! Er forøvrig veldig heldig, for på et av de to sats-sentrene jeg har abb på, jobber min 21 år gamle niese på minisats, så da blir det jo veldig trygt da :-)

Her skal minisats brukes flittig!! Ikke engstelig for det, med mindre man møter totalt inkompetente ansatte der :-)

❤ Venter en gutt 5. juli ❤

Jeg har aldri gjort det, men det er ikke fordi jeg ikke stoler på at de passer på ungene. Det går mer på at jeg aldri trener... :)

Synes det er et veldig bra tilbud! Man har nesten ikke noen unnkyldning for å ikke trene med en sånn mulighet :) Men kommer nok til å se an personen som skal passe før jeg helt ukritisk leverer han!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Det er sikkert fint for de som ikke har andre til å passe barnet imens man trener. Viss man går en fast plass å trener, så blir man litt kjent med personalet.. Så tror jeg ville stolt på det så lenge barnet føler seg trygg..

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Back
Topp