Å for ein strålande morgon......

Dollface

Forumet er livet
VIP
NOT!!!!!!!!!!

Går det virkelig an å bli SUR fordi noen (jeg) beveger seg mye om natta og på den måten tar stor plass i senga???

HÆH??? GÅR DET AN??? [:@][:@][:@]

Vel.. det gjør det iallefall her i huset [:'(][:'(]

Makan til morragretten surpomp skal du jaggu lete lenge etter.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRGHHHH!!!! [>:]

Jeg må nok desverre innrømme at jeg hadde blitt en smule irritert dersom jeg ikke hadde sovet en natt fordi sambo hadde liggi å snudd seg rundt omkring og vekt meg og tatt all plassen hele natta...[;)] hehe...
Men samtidig skal man ikke være langsint.. Jeg hadde nok bare kjørt albuen inn i siden på han midt på natta når jeg merket det og sagt: Dersom du ikke ligger stille NÅ! Så kan du legge deg på sofaen/gjesterommet! [:D][;)]

Men det er jo ikke din skyld dersom du ikke blir vekt eller noe da.. Jeg aner IKKE hva jeg gjør om natta.. Hehe...[:)]

ORIGINAL: hemmelig...

Jeg må nok desverre innrømme at jeg hadde blitt en smule irritert dersom jeg ikke hadde sovet en natt fordi sambo hadde liggi å snudd seg rundt omkring og vekt meg og tatt all plassen hele natta...[;)] hehe...
Men samtidig skal man ikke være langsint.. Jeg hadde nok bare kjørt albuen inn i siden på han midt på natta når jeg merket det og sagt: Dersom du ikke ligger stille NÅ! Så kan du legge deg på sofaen/gjesterommet! [:D][;)]

Men det er jo ikke din skyld dersom du ikke blir vekt eller noe da.. Jeg aner IKKE hva jeg gjør om natta.. Hehe...[:)]

Var det jeg også sa - jeg kan ikke noe for at jeg beveger meg i søvne..
Når han snorker og jeg våkner av det så dunker jeg til han og ber han finne en annen stilling...

Gadd ikke ligge der inne med en surpomp så jeg sto opp istedenfor...
*gjespeverdensstørstegjesp*

hehehe.. min våkner noen ganger opp på morran etter mareritt om at jeg oppfører meg som en total dritt, like før han har lyst til å klinke til meg[:D]. Eller når jeg ligger og sparker han blir han litt sur og forlanger at han kan få sove på sofaen i 6 timer på dagtid etter jeg har kommet fra jobb[&:]

Hehe...det må være irriterende å bli plaget om natta [:D]

Lille snuppa sutra mye i natt, og jeg får da ikke sove igjen og har vært våken siden før 05

Høres ut som han har de samme hormonene som har dukka opp hos meg de siste dagene...
[:D]
Men så kan jo jeg skylle på svangerskaps hormoner da, vet ikke hva han kan skylde på annet enn overreagering....
[;)]

ORIGINAL: RedFrost

Høres ut som han har de samme hormonene som har dukka opp hos meg de siste dagene...
Men så kan jo jeg skylle på svangerskaps hormoner da, vet ikke hva han kan skylde på annet enn overreagering....
[;)]

han påsto han ikke var sur da, at han bare sa fra på en pen måte.. [:-]

ORIGINAL: Dollface™

[;)]

Pen måte? [8D][:D]

ORIGINAL: Dollface™

[;)]

Pen måte? [8D][:D]

"jeg har så jævla vondt i ryggen - du ligger så jævla urolig om natta, tar hele senga osv osv.."
[&o]

Tja....
Var jo en pen og hyggelig måte og si god morgen på.
[8D][&:][8|]

Back
Topp