Å fly når man er gravid

En tråd i 'Mai 2019' startet av Kamillete, 15 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Itsgonnabe3 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤ Februarlykke 2022❄️

Pappajobb!

• Morsom Morsom x 1
  2. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Ja[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

3. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Eller raserianfall på fly fordi han ikke får rive personen foran i håret? Hilsen gutt 11 mnd [emoji23]

• Morsom Morsom x 1
  4. Kamillete Elsker forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2021

Haha! :hilarious:

5. Navi Gift med forumet VIP Januar 2017

Fløy vel frem til uke 34 sist tror jeg, var en del reising i jobb på den tiden. :) Gikk helt fint, men hadde helseerklæring fra jordmor etter uke 32 for sikkerhetsskyld (det tidligere nevnte ang flyselskapenes rutiner..)

6. Kamillete Elsker forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2021

Takk for svar, føler meg bare tryggere og tryggere på å fly nå som dere forteller at dere har flydd under graviditeten før :happy::Heartred

• Liker Liker x 1
  7. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Jeg fløy til London da jeg var gravid med vesla i uke 8/9. Gikk veldig fint det :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. Kindermamma Elsker forumet It's gonna be May 2019 Februarhjertene2017

Jeg fløy i uke 18 og i uke 22. Ene reisen på 2x45 minutt tur/retur og den andre på 4,5 timer tur/retur. Satt i midten på lengste turen, og måtte myyyye på do, så stakkars damen ved siden av meg måtte reise seg så mange ganger slik at jeg kom meg på toalettet men det gikk fint. Husk støttestrømper

• Vinner Vinner x 1
  9. LiLlia Betatt av forumet

Jeg har flydd i begge tidligere graviditeter. Da jeg var noen måneder på vei og flyturen varte noen timer brukte jeg støttestrømper.

10. Jeg fløy i uke 36, tror nok det går fint! Vær mer obs på mat der nede:happy: kos deg der nede!

11. Kamillete Elsker forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2021

Takk :happy:
    Nå har jeg blitt mer rolig angående det å fly, men bekymrer meg fortsatt en del for det med mat ja :( Er jo så fort gjort å bli matforgiftet eller bestille noe på italiensk som viser seg å være noe man ikke skal spise.. Blir nok en del pizza :bag:

12. Plomme Forumet er livet Himmelbarn Oktoberskattene 2015

Jeg synes faktisk reise med baby er lettere enn uten, alle tar sånn hensyn :D

13. Kamillete Elsker forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2021

Det er jeg glad for å høre :cool:

14. Plomme Forumet er livet Himmelbarn Oktoberskattene 2015

Har flydd mye helt fra fødsel til to år, det hjelper jo på at man selv om barnet vet hva som kommer. Eneste rundt ett år ble det litt vanskelig å sitte stille, men jeg sier bare en ting, nettbrett :p slipper frustrasjon for seg selv, barnet og de rundt.

• Morsom Morsom x 1
  15. Kamillete Elsker forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2021

Utrolig hva litt teknologi kan fikse :laughing002

16. Plomme Forumet er livet Himmelbarn Oktoberskattene 2015

Det er herlig! og ladebank, hehe. Fungerte greit å justere dagsduppene til når vi skulle fly, men når de ble kuttet en etter en ble det verre...

17. Mamsi91 Elsker forumet Sommerfuglene 2017

• Liker Liker x 1
  18. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Følg vanlige råd :) jeg var på Tenerife i uke 9 sist, spiste ikke kylling, kun kokte grønnsaker eller stekte, ikke salater og annen ubehandlet mat :) alt som er kokt eller gjennomstekt går fint ifølge min jordmor :)

• Enig Enig x 1
    • Nyttig Nyttig x 1
  19. Kamillete Elsker forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2021

Takk for tips! Det med salat tror jeg kanskje ikke jeg hadde tenkt på men det kan jo være skummelt med tanke på hygiene ja :pompus:

20. Eiddwen Forumet er livet Assistert-jentene

Og ikke isbiter og vann fra kran. Like greit å være litt ekstrem på hygiene ved graviditet i utlandet. :)

Del denne siden