Å føde på Vestlandet/Bergen

LillaSky

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Er det noen som har erfaring, eller kjenner noen som har erfaring med KK i Bergen vs Voss sykehus?
 
Har født 4 ganger på Haukeland da. 2 ganger på føden og 2 ganger på storken.
 
Har født to ganger på føden. Hadde egentlig ønske om storken sist. Men fikk ikke siden jeg ble satt i gang og det blei styrtfødel. Men var veldig fornøyd med føden egentlig. Ikke fullt så fornøyd med barselen.
 
Feilpost.
 
Er det noen som har erfaring, eller kjenner noen som har erfaring med KK i Bergen vs Voss sykehus?

Sniker fra februar. Har født på KK på føden. Veldig fornøyd med opplevelsen på føden, men barsel var heller så som så.

kjenner til flere som har vert på Voss, men dette pga planlagt keisersnitt. De har vært fornøyd.

tror det er slik at man kan få lystgass på Voss. Det får man ikke på KK.
 
Jeg har født både på føden og storken og har vært veldig fornøyd begge gangene. Første gang var i 2009 og vi fikk rom på barselhotellet (rakk det akkurat før det ble nedlagt), og andre gangen fikk vi familierom på storken. Både mannen og jeg var der i tre netter begge gangene (har lang reisevei, så var fordi vi skulle slippe å måtte reise tilbake for å ta føllingsprøve, pluss at vi måtte ha ul av hofter på begge barna), og hadde et veldig fint opphold.

Jeg håper jeg får et normalt forløp denne gangen slik at jeg klarer å føde på storken.
 
Back
Topp