Å føde på terminen

Mia Maria

Flørter med forumet
Er det mange av dere som har "gått over" terminen med førstefødte og har erfaring med senere fødsler? Jeg håper jeg slipper det denne gangen (med nr 2). 8 dager over var mer enn jeg kunne klare. Jeg var utoldmodig og likte ikke alle kommentarene om at ting gikk tregt med meg [:o]. Tror jeg var litt ekstra følsom på det tidspunktet.

Ikke for å være frekk eller noe sånt men vær glad dere går over termin [;)]
Begynner selv å bli lei nå men er glad jeg har fått kommet så langt.
Sist kom gutten min 12 uker før tiden og det har ført med seg masse.
Er lettere for meg å tenke sånn en dere som ikke har opplevd det selv [;)]

ORIGINAL: Linni

Ja 12 uker er i meste laget spør du meg. Da er det stoor fare for komplikasjoner, men nå når vi har pasert 38 uker og bare har to uker igjen kan de få lov til å komme. Ønsker meg sånn en liten en nå. Men jeg er forberedt å gå til mellom 13 og 16 januar.

Jeg er så sliten å lei nå at jeg vil bare dra til jordmora å hyle om at de må sette meg igang.. Har aldri før vært så psykisk nedbrutt! Å jeg har opplevd det man kan oppleve av dritt her i livet!

Jeg fikk på termin nr 1 og 4 dager over med nr 2. ER derfor forberedt å gå i allefall til termin og kanskje noen dager over denne gangen også.

Har stor medfølelse når det gjelde rå være utålmodig, men ungen kommer når den selv vil[;)] Har vært noen tøffe dager hos meg i det siste med reiseing inn og ut av føden, men nå tror jeg ikke jeg reiser før hodet omtrent står i åpningen[;)] Ganske slitsomt med maserier og ryggvondt hele tiden nå på slutten. Proppen har også gått, men jeg må nok smøre meg med tålmodighet en stund til[:)] Førstefødte min kom 1 dag før termin og andre kom 6 dager over. Må nok regne med å gå rundt med masse vondt og en "lurebaby" litt til[:'(] Vær glad for at den ikke vil ut enda. Da trenger den nok mere tid på seg før den er klar[;)] Skal tenke på deg i mellomtiden[:D]

Jeg fikk den første 3 dager etter termindagen og den andre 2 dager etter!

Jeg fikk min første 10 dager over. Blir spennende og se når Alexander kommer.
Klem

Jeg fikk min første etter et svært komplisert sv.skap 6 uker før tiden.... og det er IKKE å ambefale... er ikke noe særlig å tilbringe slutten på sykehus og i bekymring!!! Denne gangen er alt myyyyye bedre, men klart jeg er litt lei ja! men heller dette enn slik det var sist!![;)]

Første her kom akkurat 2 uker før,og nr 2 kom 3 uker før...
Så spent på når lillemor her nå vil ut![;)]

ORIGINAL: Linni

Mine kom "bare" 7 uker før tiden, og selv om jeg var drittlei ukene før de kom, slet jeg med dårlig samvittighet dagene etter fødselen fordi jeg hadde ønsket så ofte at de snart skulle komme. Ikke noe stas når de kommer for tidlig!

Back
Topp