Å føde i vann

Gutteskatt i magen

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Er det noen her som har født i vann?
Jeg hadde tanker om at jeg ville det før jeg fødte min datter, men når jeg kom på sykehuset gikk det så fort og jeg orket ikke..

Tenker på det nå igjen og lurer på hva som er bra med det? Hadde vært fint å hørt om noen har erfart det :Heartred
 
Med nr 1 var det sååå deilig å komme i badekaret. Det var kjempe smertelindring med det varme vannet. Jobbet med å flyte under riene slik at kroppen slappet helt av osv.
Med nr 2 tenkte jeg at ååå jeg gleder meg til å komme i badekaret. Meeeen alle fødsler er forskjellige og jeg måtte bare komme meg til helvete ut av det badekaret etter to minutter i fødsel nr 2 fordi det passet meg absolutt ikke den fødselen, og jeg fikk helt noia.
 
Har brukt badekar som smertelindring, det er deilig. Men pga bmi som overvektig får eg ikke føde i det
 
Jeg kunne godt tenke meg badekar som smertelindring. Er ikke sikker på å føde i vann.
 
Jeg kunne godt tenke meg badekar som smertelindring. Er ikke sikker på å føde i vann.

Jeg også! Men, lurer litt på selve fødselen.. Jeg fødte så raskt så hadde vel bare blitt styr uansett. Veldig spent på min neste fødsel, det er 13 år siddn forrige når jeg kommer til termin.
 
Back
Topp