Å få i seg nok mat.

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Jeg syns jeg er sulten uten å ha lyst på noen ting hele tiden jeg. :P

Og får jeg ikke spist hyppig nok blir jeg gørrsliten.
Og det blir sikkert ikke noe bedre når melkeproduksjonen starter etter fødsel ... MEN skal ikke klage egentlig. For det hjelper absolutt med 80% sykemelding, og om en drøy uke er det vinterferie her, og da har jeg helt fri..

Noen andre som føler at de ikke får spist nok i løpet av dagen? Eller som må spise hyppig for ikke å bli sliten?

Jeg har ikke matlyst.. eller er ikke sulten.. så spiser egentlig av "vane".. Men prinsen får i seg mat likevell.. vekstestimeringen idag viste +11 %. Men med forbehold da han gjorde "pusteøvelser" med magen, så han var vanskelig å måle.

Lite matlyst og kan ofte glømme å ete. Så eter når eg kommer på det og av at eg får dårlig samvittighet for dei to i magen. Veksten til tvillingene er heldigvis grei :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sniker fr mars:-) faktisk helt fram til uke 32 hadde jeg liten eller ingen matlyst, og når jeg først fikk litt matlyst så hadde jeg ikke lyst på noe som helst. Har vært flink i å tvinge i meg vitaminer og en god middag, eller kan jo være ærlig å si det er kjæresten som har prøvd å proppa k meg mat.
Har vært minimalt med mat, og sist craviditet fikk jeg aldri nok. Er rart det der altså. Nå er matlysten tilbake som aldri før.

Har ikke plass til så mye mat nå, da lillegutt ligger så langt opp som det er mulig:P
Men spiser en del frukt å slikt inn i mellom, da jeg bare klarer å spise frokost og middag ellers iløpet av dagen.

Sliter også med dårlig matlyst. Er ikke bekymret for babyen, men merker jo at jeg blir ekstra sliten om jeg ikke spiser nok.:-/

Her var jeg kvalm de første 22 ukene, så det ble lite mat. Har hatt matlyst på utvalgte ting etter det, nå er matlysten lav igjen og kvalmen er kommet mer tilbake. Men heldigvis ikke så ekstremt som tidligere. Må bare holde meg borte fra noe mat og spise oftere litt mat pga plassmangelen

Er så lei mat, alt handler om mat! Vesla på 19mnd skal spise x antall ganger om dagen, gubben skal ha middag etter jobb, jeg gjør ikke annet enn å lage mat føles det som! Bah...

Her har matlysten blitt elendig de siste ukene, burde nok spise mer enn jeg gjør. Iallefall oftere. Spiser sammen med ungene, men gjør det veldig lettvint på dagtid og til kveldsmat. Lille i magen slakker av i vekst, men det skyldes nok ikke mitt kosthold, men forhold i morkaken.

NEI!!! Har blodsukker som ramler langt under hva det skal opptil flere ganger om dagen :(

-kan ha litt med denne gastriske bypassen jeg gjennomgikk i fjor... Jeg skulle jo tross alt IKKE vært gravid enda...
Jeje, får gjøre det beste ut av det og kjøre på! Spiser hver time snart ;) Happy eating :D

Back
Topp