Å si at du kan elske en person hele ditt liv, er som å si at et lys vil fortsette å brenne så lenge du lever.
[:)][:)]
[:)][:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kal-El
ORIGINAL: Juliette
Jeg savner en blomst eller plante her. Da kunne man i hvertfall kommet med klisjeen om vanning og sånt[8D]
En blomstring er for planter, hva barn er for foreldre?
Jeg savner en blomst eller plante her. Da kunne man i hvertfall kommet med klisjeen om vanning og sånt[8D]
"hva" som i "som"? I såfall - jo, barn blomstrer, foreldre blomstrer i rollen, kjæligheten blomstrer. Men om vanning trengs i samme grad som i et parforhold er jeg noe usikker på, da barn-foreldre-kjærligheten er noe mer ubetinget, kanskje. Usikker på om jeg tok den...
"hva" som i "som"? I såfall - jo, barn blomstrer, foreldre blomstrer i rollen, kjæligheten blomstrer. Men om vanning trengs i samme grad som i et parforhold er jeg noe usikker på, da barn-foreldre-kjærligheten er noe mer ubetinget, kanskje. Usikker på om jeg tok den...
"som" ja, vet ikke hvor jeg fikk "hva" fra.
En blomstring er at en blomst vokser ut på planten, altså planten "føder" en blomst. En blomst er jo ikke selve planten, men kun en utvekst på planten som "fødes" når den blomstrer - blomsten er altså produktet av den blomstringen (fødselen). På samme måte er et barn (blomsten) det samme for foreldrene (planten) , produktet av en fødsel (blomstring).