Å du kjære forferdelige kvalme

Ellie ♡

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Nå skal du vekk får vi håpe - fått resept på kvalmestillende i dag! Krysser fingrene for at det hjelper!!!!! Klarer ikke fungere når jeg er SÅ kvalm..

Samme her! Brøt sammen på jobb i går og var hos legen på akuttime i morges. Hun ville gjerne at jeg prøver gradert sykemelding, men jeg takket nei enn så lenge. Håper kvalmestillende hjelper for oss begge!

Uff da jenter. Lykke til og håper de pillene fungerer. Hvor langt er dere på vei nå?

Hvilke tabletter fikk du? Jeg tar Phenergan, men synes ikke jeg har effekt av dem.. Ligger stort sett hele dagen, får i meg minimalt med mat og drikke. Skal til legen igjen på fredag. Håper du blir i bedre form!:) God bedring!

Jeg er 8+2 i dag. Fikk også Phenegran og håper det hjelper litt for meg. Men hovedsaklig må jeg få meg mer søvn. Jeg legger meg 20-21 men sovner ikke før 23 en gang, og skal opp 05. Mye ligger der og vil jeg tro.

Hvilke tabletter fikk du? Jeg tar Phenergan, men synes ikke jeg har effekt av dem.. Ligger stort sett hele dagen, får i meg minimalt med mat og drikke. Skal til legen igjen på fredag. Håper du blir i bedre form!:) God bedring!
Afipran! Ned å hente de nå snart.. håper virkelig de hjelper.. Takk det samme..:) akkurat startet et intenst skoleår så kan egentlig ikke være borte, går glipp av så sinnsykt mye bare på en dag! :(

Uff da jenter. Lykke til og håper de pillene fungerer. Hvor langt er dere på vei nå?
Takk, håper på det samme. Jeg er 7+4. Ser ikke noen ende på den kvalmen, tenker at er jeg heldig så er den borte til uke 12, men hva er sannsynligheten for det.. var kvalm nesten hele svangerskapet med nr 2... Gikk ned så helt forferdelig mye, så ut som en..ja... fange fra Auschwitz eller noe..

Samme her! Brøt sammen på jobb i går og var hos legen på akuttime i morges. Hun ville gjerne at jeg prøver gradert sykemelding, men jeg takket nei enn så lenge. Håper kvalmestillende hjelper for oss begge!
Huff! Ja samme her, har ikke mulighet egentlig til å være vekk (studerer et sykt hardt og vanskelig studie) så håper tablettene virker! Har ikke særlig lyst til å fortelle om graviditeten enda, både fordi det er så tidlig og i tillegg pga holdningene til de i klasse min til å bli gravid under studiene .. så gruer meg til de ser det!! :/

Jeg er 8+2 i dag. Fikk også Phenegran og håper det hjelper litt for meg. Men hovedsaklig må jeg få meg mer søvn. Jeg legger meg 20-21 men sovner ikke før 23 en gang, og skal opp 05. Mye ligger der og vil jeg tro.
Æsj. Sånn hadde jeg det før jeg ble gravid, i mange herrens år.. Det blir man trøtt av, klarer nesten ikke komme seg opp eller fungere normalt!

ImageUploadedByBV Forum1440593124.415783.jpg
gikk til innkjøp av disse Idag og ingefærkapsler !! :) Håper det kommer til å hjelpe litt . Forferdelig med den kvalmen :(

Har vært hjemme siden mandag pga kvalme og oppkast. Har fått kvalmestillendes og det hjelper faktisk. :) Men er ikke det dere har fått. Skal prøve å gå på jobb i morgen, for å se hvordan formen blir. Orker ikke å være hjemme pga kvalmen, blir helt sprø av det.

Har vært hjemme siden mandag pga kvalme og oppkast. Har fått kvalmestillendes og det hjelper faktisk. :) Men er ikke det dere har fått. Skal prøve å gå på jobb i morgen, for å se hvordan formen blir. Orker ikke å være hjemme pga kvalmen, blir helt sprø av det.
Hva har du fått for kvalmen?

Back
Topp