Å dra ut pinner etter brudd

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Noen som har gjort det?

Er det vondt?
Fikk du bedøvelse?

Jeg gruer meg til storebror skal ta ut sine pinner om noen uker etter håndleddsbruddet...
 
Har tatt ut i to omganger, 2 stk med lokalbedøvelse og en haug andre i narkose.
Synes ikke det var spesielt vondt, fikk godt med bedøvelse og litt beroligende. Litt ubehagelig var det, et slags sug når de ble tatt ut, men gikk fint.
 
Har tatt ut i to omganger, 2 stk med lokalbedøvelse og en haug andre i narkose.
Synes ikke det var spesielt vondt, fikk godt med bedøvelse og litt beroligende. Litt ubehagelig var det, et slags sug når de ble tatt ut, men gikk fint.
Hva hadde du foretrukket hvis det hadde vært et barn som skulle ta de ut?
Med lokalbedøvelse eller narkose?
 
Hva hadde du foretrukket hvis det hadde vært et barn som skulle ta de ut?
Med lokalbedøvelse eller narkose?
Absolutt lokalbedøvelse og beroligende, men for meg blir sammenligningen feil. Jeg tåler dårlig narkose og lå etter denne operasjonen i 26timer på overvåkingen, i tillegg tok operasjoenen 6 timer isteden for 2 pga metningsfall og hjertestans (aldri blitt såpass dårlig før, så nå vil de ikke operere meg om det ikke er helt krise)
Jeg vet ikke hva som er rutinene på barn, så mulig de legger han i narkose.
 
Jeg dro ut skruer /pinner etter en operasjon i håndleddet som var brukket. Fikk ingen bedøvelse, til min store overraskelse, men det gjorde ikke vondt. Litt rar følelse, men absolutt ikke vondt:))
 
Det ble gjort uten bedøvelse, men hadde gjort veldig vondt.
Jeg måtte gå ut, takler ikke sånt, så pappan var med.

Men det hadde gått fort over da, og han sier han var glad han slapp narkose og hele den runden med oppvåkning osv. Nå var alt over på 15 min, og vi kunne reise hjem.
 
Back
Topp