Å der gikk kvalmen til nytt nivå

Newbieme

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Fyttigrisen å dårlig jeg er blitt :S Har vært litt av å på de første ukene.. er 5+4 nå, men de 3 siste døgnene har jeg bare ligget plad ut, men klart å spise bitte litt av og til... nå brekker jeg meg av bare tanken på mat.. blææh... klarer ikke spise noe som helst til og med vann får det til å vrenge seg.... off... håper ikke det tar seg enda mer opp med kvalmen..
:/


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Huff!! Føler med deg! Gruer meg litt til det skal skje her også.. :/ hold ut, tida går fort og brått er lille babisen der :D
 
Huff jeg føler med deg! Virkelig ikke noe særlig å være så kvalm.
Det er heldigvis verd det, når vi bare får gullene våre i hendene!
 
Uff.. Jeg var kvalm fra uke 6 til jeg fødte sist, det var forferdelig! Håper jeg slipper unna denne gangen. Har du prøvd ingefærkapsler? :)
 
Her venter jeg på den. Føler meg ikke gravid uten.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja det er verdt det når vi får barna... :) litt kvalme hadde vært å foretrekke... vurderer å ringe legen... føler meg dehydrert og svimmel i dag... har drukket fire glass vann og sliter med å la det forbli i magen... nå har jeg kokt et egg, for å prøve å få i meg fiber :/ hva i alle dager kan jeg spise for å få nok næring? :S

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg kastet opp tre kvelder på rad, men har jeg heldigvis blitt bedre. Nå er jeg bare litt kvalm etter måltider og utover kvelden..
 
Egg e bra! So lenge de ikkje forverra kvalmen.. Eggeplomma inneholde alt du trenge av vitamin i løpet av dagen, og eggehviten mye bra protein! :)
 
Jeg ble dårlig bare ved lukten av egg...

Min erfaring når det var på det verste, er at bær og te ikke smaker galle når det kommer i retur. På den måten klarte jeg også å få i meg litt før neste date med doskåla.

Du har min fulle sympati.. jeg kastet opp ca til jeg fødte med 1. Helt for jævlig :(

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 
Egg funka dårlig for å si det sånn.. prøvde meg på yoghurt.. enda verre i grunnen... har litt utfordring her... men tomat funka noe bedre i dag... har jo litt ekstra å gå på av kg... men tenker en del på minien som trenger alt den kan få av næring i denne vanvittige utviklings fasen.. og hvordan gjør en det om en kaster opp etter å ha tatt folat? Tar en ny? Håper virkelig dette gir seg etter 1.trimester.. all ære til dem som har holdt ut slik i et helt svangerskap...!!
 
Jeg er 6+0 i dag og har plutselig blitt skikkelig uggen :/ Stakkars dere som spyr :(

Er skrekkelig det der.. :( tror i grunnen det kan være vel så ille å ikke spy, bare være superkvalm... :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har i grunnen ikke kommet meg ut av huset, men må på jobb i morgen, så har tenkt på ingefær handel :) savner de vannflaskene med bringbær og ingefær... :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nå har kvalmen begynt å melde seg her også! Sammen med dårlig søvn om natten…våkner opp med menssmerter, og var på do tre ganger i natt…Heldigvis fungerer varmeflasken min som litt smertestillende. Har fri fra jobb denne uken grunnet eksamen på fredag, men jeg klarer knapt lese noen ting :( Håper bare jeg slipper å spy med det første...
 
Back
Topp