Å der begynnte maset rundt...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
"Ikke lenge igjen nå, bare timer", "føding på gang eller?","kjenner du noe?" Meldinger fra tre svigerinner nesten samtidig...

Guri dette blir lange dager.... Å jeg er aldeles ikke den som sier ifra til flere enn nødvendig når ting skjer...

Kun til dere... hehe:) Håper alt skjer i helgen eller en natt son at jeg bare kan sende bilde en morgen av baby:) Har ikke serlig interesse av at di skal sende meld å spør hvordan ting går underveis. .

Litt kjip der, eller privat som jeg ville sagt selv...:):)

Mye mas rundt dere??

venter en prins 6juli

Syns det begynte å bli det jeg å:) kjente at jeg gjemte meg litt inne de siste dagene i frykt for spørsmål;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det har blitt en del sms og spørsmål de siste dagene ja :( Folk mener vel bare godt, men jeg synes også det er slitsomt.

Her har absolutt alle i familien min og sviger familien gitt beskjed om at me MÅ gi beskjed når me fære te føden ...

Eg har liksom sett for meg at det kun er svigermor som skal få vita det, siden hu skal væra barnevakt på storesøster, og at me skal senda bilde av prinsen når me har komt oss på rommet og me har fått dei ulike målene.

Ser for meg et evigt og jæv... mas på begges tlf under fødselen, så friste så lite å gi beskjed.

Er så avvisende jeg så ingen som gidder å spørre meg lenger :P

Har ikke fått noe spørsmål enda om fødselen er i gang, men er jo enda i overkant av to uker til termindatoen. Men både mamma og og en venninne nærmest krevde å få beskjed når fødselen starter og vi drar til sykehuset.. Har egentlig mest lyst til å vente til babyen er kommet ut før jeg sier noe til noen. Vil liksom ikke at andre skal vente og spekulere på fødselen, men føler meg nesten kjip om jeg ikke sier ifra til dem.. Får se det an der og da tror jeg, og så håper jeg babyen blir født på natta så er det mer naturlig at man ikke melder fra om at man drar til sykehuset.

Her har absolutt alle i familien min og sviger familien gitt beskjed om at me MÅ gi beskjed når me fære te føden ...

Eg har liksom sett for meg at det kun er svigermor som skal få vita det, siden hu skal væra barnevakt på storesøster, og at me skal senda bilde av prinsen når me har komt oss på rommet og me har fått dei ulike målene.

Ser for meg et evigt og jæv... mas på begges tlf under fødselen, så friste så lite å gi beskjed.

Heilt enig:) Koffor ska di veda at du har vondt å puste å pese... Nei, di får vente på søplais:):)

venter en prins 6juli

Jeg har fått mas allerede å jeg har 11 dager til termin!! Galskap! Den ene og den andre sier vi må gi beskjed til dem når vi er på vei å jeg bare jatter med. Tenker kun å gi beskjed til svigers (de skal passe storesøster) min mor og en veldig god venninne. :) de andre får pent bare vente ;) hehe

Termin 16 Juli

Forrige gang sa jeg fra til familie, men ble faktisk ikke trodd siden det var tre uker til termin. Litt rart, siden jeg fortalte at jeg var på fødeavdelingen med åpning. :p

Denne gangen sier jeg kun til bestemor som skal passe storesøster. En venninne sier jeg må si fra, men sender nok heller et bilde etterpå.

Jeg har blitt spurt når termin er, men kun av folk som vil være hyggelige. Familie osv. maser ikke. De venter nok bare på at jeg selv sier fra når ting skjer. Men fortsatt litt igjen til termin også da! ;)

Ja, og jeg er 7 dager på overtid!
Slår snart av telefonen min :-P Håper det skjer noe før tirsdag så ikke alle vet hvem dag jeg skal føde...blæ! ;)

Eg har ei veninne som e mer utålmodig enn meg :P
Mannen seie hu SKA komme på onsdag...
Mor mi blir helt fra seg kver gang eg ringe for hu e sikker på at fødselen e i gang....

Utenom d e d ikkje så mye anna mas enn at det nærme seg no... :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Back
Topp