Å da var man sykemeldt!

guroalvile

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Fikk hastetime hos kiropraktoren min i dag og sett viser seg at jeg har låsninger i bekkenet! Jeg er ikke 10 uker på vei en gang enda så det her kan jo bli et spennende svangerskap. Kvalmen og oppkastet ga seg forrige uke, så det skulle jo bare mangle at jeg fikk gå en hel uke med fin form :-/ Men, det er vel verdt det så lenge den lille har det bra ♥

Huff det hørtes ikke godt ut :(
Masse god bedring :)

Uff,hørtes lite godt ut.. Eg går til fysio pga bekkenet etter han første for 5 år siden...

Uff, god bedring!

God bedring!
Godt at kvalmen har gitt seg da, men kjipt med bekkenplager og.

Her har bekkenløsningen begynt å melde sin ankomst, er 8+6 i dag. Var ute å handlet i dag, og kjente plutselig stråling fra ryggen og nedover ene foten. Ved belastning av kun den ene foten fikk et "skikkelig skudd" i skinka, og knakk sammen.. Eg skal på storshopping på fredag, så skal vell ikke se bort i fra at samboer må trille meg i rullestol etter et par timer :P

God bedring til deg :) Få henvisning til fysioterapeut også. Fysioterapi kan hjelpe deg mer på sikt enn kirorakter. Eg kommer kun til å gå til kiroprakter en gang i månden, og blir det verre så vil heller gå til fysioterapeut to-tre ganger i uken. Fysioterapeuten løsner opp med trening og massasje, noe som er en god kombinasjon - vertfall syns eg det :)

Uff da, god bedring!

Jeg har selv fått veldig vondt i ryggen i dag, men håper det bare skyldes dårlig sovestilling eller noe slikt. Da går det i hvert fall over på et par dager.

Ja, jeg skal be om henvisning til fysio.Skal på kontoll neste uke så! Men får bare ta det som et godt tegn så lenge!

Back
Topp