Å bruke slynge.

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Jeg har en slynge. Noen tips for hvordan stramme den når babyen er puttet nedi?
Jeg har problemer med fingrene mine, de er ikke sterke, og klarer ikke alltid alle bevegelser.
Har du noen teknikker med dette som gjør det hele enklere?

Jeg har en slik en.

Evt om dere vet om en slynge som er enklere å bruke?

0017201.jpeg

Hva med å hoppe litt? Hvis du holder under rumpa på babyen mens du hopper litt for å få henne høyere opp, samtidig som du strammer.

Hva med å hoppe litt? Hvis du holder under rumpa på babyen mens du hopper litt for å få henne høyere opp, samtidig som du strammer.

Det var ikke suksess :P
Men takk for tips.

Vurderer å kjøpe manduca eller ergobaby, for tror det er bedre for hendene mine. Men jeg vil virkelig få til den slynga :(

Anbefaler å prøve litt forskjellige i butikk. Jeg har ErgoBaby 360 og den har en spenne i toppen av skulderbladene på ryggen. Jeg har en litt stiv skulder etter en rideulykke og kapatunel syndrom i tommelen- den er ikke like enkel å lukke bestandig :p Men kjempegod sele! :)

Anbefaler å prøve litt forskjellige i butikk. Jeg har ErgoBaby 360 og den har en spenne i toppen av skulderbladene på ryggen. Jeg har en litt stiv skulder etter en rideulykke og kapatunel syndrom i tommelen- den er ikke like enkel å lukke bestandig :p Men kjempegod sele! :)
Da synes jeg det er enklere med manduca, den har også en sånn spenne, men man kan krysse selene på ryggen isteden. Det synes jeg er enklere og gir bedre støtte.

Fant en manduca på finn til 700kr. Det at selen kan krysses var avgjørende for min del, pga støtten i ryggen :)

Tror jeg skal begynne med korte turer på butikken, og se hvordan det går ;)

Hva har dere på babyen når dere er ute? Jeg har ikke så store jakker. Og den vil nok ikke bli brukt i minusgrader :)

Back
Topp