Å bli satt tilbake.

Real

Gift med forumet
Jeg må si jeg syns det var litt kjedelig å bli satt tilbake noen dager altså. Det er ikke mer enn 5 dager, men det er liksom så kjedelig å lese hva som skjer uke for uke og dag for dag, å få det i reprise:) Haha-Åja, så babyen tisser og svelger fostervann nå ja..ja det gjorde den for noen dager siden også..

Neida..Misforstå meg rett:) skal ikke klage så mye over det. Alternativet kunne ha vært så mye verre, og jeg er er veldig glad og takknemlig for at alt er bra..men jeg har et aldri så lite meeeeen med..

Hehe :)
Forrige gang ble jeg satt tilbake, kjipern. Men det var jo bare fire dager..

Jeg ble satt tilbake 10 dager. ;) Men helt greit, for da blir det Januarbaby og ikke Desemberbaby.

Jeg ble satt en uke frem på den tidlige ul, men følger mensterminen frem til ul for å slippe å bli sånn småskuffa som du er nå;)Jeg ble satt mye tilbake da jeg skulle få sønnen min, men han bestemte seg for å komme 12 dager før siste termin, så kanskje kommer babyen din på den første termindatoen likevel?

Skjønner deg godt. Første gang ble jeg satt tilbake og det er helt klart som du sier. Denne gangen er jeg blitt satt fem dager frem (det ble jeg sist og) nesten like kjipt for du mister på en måte litt. Siden jeg vet jeg aldri mer skal oppleve dette vil jeg nyte hvert sekund, så det var som å miste en uke med kos.

Skjønner hva du mener! Jeg ble satt tilbake en uke til tross for at jeg vet med hundre prosent sikkerthet når befruktningen fant sted (hadde kun et eneste samleie!) Egget hadde ligget en uke i dvale før det begynte å utvikle seg, derfor er babyen en uke yngre enn den "skulle ha vært".

Back
Topp