Å bli helt tom under mosjon/trening.

Høsteple

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Er det flere som opplever det å plutselig bli helt tom under trening eller mosjonering? Plutselig er bensinmåla helt på 0 liksom.
Antar det har med graviditeten å gjøre, for det er veldig påfallende forskjell fra før
 
Skal ikke skryte på meg å ha trent så hardt, men blir også mye fortere tom for energi. Så himla trøtt!
 
Er det flere som opplever det å plutselig bli helt tom under trening eller mosjonering? Plutselig er bensinmåla helt på 0 liksom.
Antar det har med graviditeten å gjøre, for det er veldig påfallende forskjell fra før

jepp! Prøvde meg på og løpe ei mil idag, men etter 6,7 km var det helt tomt! :eek:
 
Er det flere som opplever det å plutselig bli helt tom under trening eller mosjonering? Plutselig er bensinmåla helt på 0 liksom.
Antar det har med graviditeten å gjøre, for det er veldig påfallende forskjell fra før
Ja...:banghead: Løper 8 km to-tre ganger i uka og idag var tungt altså.. har jernmangel også da, så regner med at det har noe å si også. Håper det snart bedrer seg!:smiley-bounce012
 
Betryggende å lese at det ikke er ukjent for dere andre også nesten fascinerende hbordan kroppen er.
 
Skjønner ikke at dere klarer å løpe en gang jeg. Jeg er egentlig i ganske god form, men nå blir jeg så sykt andpusten bate jeg går i motbakke. :hungover: Føler meg som en gammel dame.
 
Back
Topp