Å bli gravid uten å vite når eggløsning er

Det er graviditetstest ja. Forventet mensen 14. Mai, men har ikke fått antydning, og pleier å kjenne når den er på vei. Tok 3 tester som var negative, og tok en 4./siste idag og for å være sikker.
Streken er jo veldig svak, så prøver ikke være for glad over det før jeg får tatt ny:oops:
Du er gravid. Du skulle hatt mensen 14? Pleier den å være ustabil? Altså 5 dgr på overtid med strek? Jeg liker ikke teststrimler viser aldri bra svar i allefall på meg. Kjøp deg en Annen type idag! Jeg er garantert at du er gravid ♥️
 
Du er gravid. Du skulle hatt mensen 14? Pleier den å være ustabil? Altså 5 dgr på overtid med strek? Jeg liker ikke teststrimler viser aldri bra svar i allefall på meg. Kjøp deg en Annen type idag! Jeg er garantert at du er gravid ♥️
Jeg har digital test også her hjemme. Var så sikker på at den var negativ uansett så tok bare strimmel idag. Skal teste på ny med digital:Heartred:Heartred woooh
 

Vedlegg

  • 20200519_090946.jpg
    20200519_090946.jpg
    30,9 KB · Visninger: 55
Åhhhhhh. Herregud gratulerer såååååå mye♥️✨kjempe glad for deg, ditt første barnhva tenker du akuratt nå????????♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Tuuusen takk! Er helt uvirkelig, hadde ikke forventet at vi skulle få det til SÅ fort. Har nå grått, ledd og gliser fra øre til øre. Jeg grugleder meg Smile Har egentlig bare lyst å hyle det ut, men får vente til etter jobb, så får samboer vite det med gaven jeg har klar til han.Utrolig godt å kunne skrive det her da, så får jeg det ut på en måte hvertfall!! Tusen hjertelig! Så fint av deg :Heartpink:Heartpink
 
Oi, så fascinerende, det har jeg aldri tenkt går an en gang å måle det slik. Det var lett å forstå slik du forklarer det, og genial måte å finne EL xsmile2
Skal faktisk prøve dette, om jeg ikke nå plutselig er så heldig å blitt gravid:smiley-angelic001 tusen takk for utfyllende svar!!
Ikke noe problem :) les deg opp og du lærer masse! Anbefaler appen Fertility Friend (omtales som FF her inne), for tracking :) et par viktige ting å tenke på for å få mest mulig rett data:
- viktig at du bruker et basaltermometer (den har du tall etter komma)
- Man måler tempen til samme tid hver dag, på morraen før man går ut av senga.
- Sammenhengende søvn i min 3t
- Det blir mer korrekt om man tracker ting som utflod og EL-tester i tillegg :)
 
Tuuusen takk! Er helt uvirkelig, hadde ikke forventet at vi skulle få det til SÅ fort. Har nå grått, ledd og gliser fra øre til øre. Jeg grugleder meg Smile Har egentlig bare lyst å hyle det ut, men får vente til etter jobb, så får samboer vite det med gaven jeg har klar til han.Utrolig godt å kunne skrive det her da, så får jeg det ut på en måte hvertfall!! Tusen hjertelig! Så fint av deg :Heartpink:Heartpink
Kjenner igjen følelsen. Herregud så spennende blir i lykkerus selv her:) det blir spennende å høre hva han sier:) så glad for deg å at det gikk såpass fort:) hadde du regelmessig sex før-på eggeløsning? Denne mnd har jeg hatt meg 10 dgr i strekk
 
Ikke noe problem :) les deg opp og du lærer masse! Anbefaler appen Fertility Friend (omtales som FF her inne), for tracking :) et par viktige ting å tenke på for å få mest mulig rett data:
- viktig at du bruker et basaltermometer (den har du tall etter komma)
- Man måler tempen til samme tid hver dag, på morraen før man går ut av senga.
- Sammenhengende søvn i min 3t
- Det blir mer korrekt om man tracker ting som utflod og EL-tester i tillegg :)
Tusen takk! Lastet ned den appen, men nå trengs den forhåpentligvis ikke før neste runde igjen, da skal jeg definitivt prøve den. Fikk positiv test rett etter :dance008
 
Kjenner igjen følelsen. Herregud så spennende blir i lykkerus selv her:) det blir spennende å høre hva han sier:) så glad for deg å at det gikk såpass fort:) hadde du regelmessig sex før-på eggeløsning? Denne mnd har jeg hatt meg 10 dgr i strekk
Ja, han blir nok veldig glad! Så kjekt at du blir så glad, du er god! Faktisk var vi ikke så aktive. Fant aldri eggløsningen min, tror vi hadde sex 2 ganger heler EL perioden, blant annet dagen kalkulatoren mente jeg skulle ha mest sjanse. Så har virkelig vært heldig. Nå håper jeg det bare går fint videre:Heartpink
 
Ja, han blir nok veldig glad! Så kjekt at du blir så glad, du er god! Faktisk var vi ikke så aktive. Fant aldri eggløsningen min, tror vi hadde sex 2 ganger heler EL perioden, blant annet dagen kalkulatoren mente jeg skulle ha mest sjanse. Så har virkelig vært heldig. Nå håper jeg det bare går fint videre:Heartpink
Det kommer til å gå veldig bra♥️Gratulerer så mye med februar baby♥️
 
Jeg hadde lange sykluser (150 dager) og fikk derfor Letrozol for å få eggløsning (pcos)
Fikk beskjed av gyn om å ta tester fra CD 11 og til positiv EL test. Testet to ganger om dagen, rundt 11 og 16. Så ville startet rundt CD 10 med de testene :)
Edit: Og nå ser jeg at du er gravid! Gratulerer så mye.
Ja, jo takk så mye!! Og uansett, tusen takk for tipset :love7
 
Back
Topp