Å bli gravid igjen

Veldig dumt! Misforstå meg rett, er jo mer å gjøre altså. Men jeg føler i alle fall at det ikke er så ille som mange skal ha det til :) Jeg har og en mann som er alle tiders, og er med ungene hele tiden, så da er det jo ålreitnog!
Jojo,den ser jeg. Hjelper nok med en engasjert pappa.:D
 
Så gøy å høre. Føler vi ofte får den kommentaren "Bare vent til dere får to" og det er litt dumt.
Du ser jo at jeg klager endel, og jeg syns det er slitsomt her;) men mye har å si hvordan barna er også. Vi ble så bortskjemte med frøkna, at vi fikk oss en skikkelig Overraskelse med lillegutt :p men det er også herlig å se storesøster som passer på og koser på lillegutt, det varmer mammahjertet :Heartred
 
Jeg lurer litt på hvordan med gjør det med to tette med tanke på permisjonspenger.
Rekker man å jobbe lenge nok før barn nr.2 kommer?

Var i kontakt med nav ift den problemstillingen i våres. Fikk da beskjed om at man må jobbe minimum 1 dag mellom permisjonene for å ha rett til foreldrepenger. Sykemelding telles som om man er i jobb. Når det gjelder utregning av foreldrepenger gjør de det utifra det du får utbetalt i nåværende permisjon. Dvs har du valgt 80% lønn er det grunnlaget (og ikke full lønn).
 
Du ser jo at jeg klager endel, og jeg syns det er slitsomt her;) men mye har å si hvordan barna er også. Vi ble så bortskjemte med frøkna, at vi fikk oss en skikkelig Overraskelse med lillegutt :p men det er også herlig å se storesøster som passer på og koser på lillegutt, det varmer mammahjertet :Heartred
En vet jo aldri hvilke barn en får.. Men det er lov å klage, herregud såklart. Men man vet jo ikke før man står oppi det :p
.klart det, to gull som koser er nok en grei belønning :angelic:
 
Her var det mange gode svar! Takk :D Jeg syns det virker greit med to tette, men selvfølgelig vil man støte på utfordringer der også. Samboer er tvilling så han vil veldig gjerne at N skal ha en nære, for han har alltid hatt noen der med han. Det tunge er jo mest når de er små, så vokser de til og kanskje får masse glede av hverandre <3

Må først få tilbake mensen da, for den lar vente på seg. Så får vi eventuelt ta den problemstillingen da :D
 
Her var det mange gode svar! Takk :D Jeg syns det virker greit med to tette, men selvfølgelig vil man støte på utfordringer der også. Samboer er tvilling så han vil veldig gjerne at N skal ha en nære, for han har alltid hatt noen der med han. Det tunge er jo mest når de er små, så vokser de til og kanskje får masse glede av hverandre <3

Må først få tilbake mensen da, for den lar vente på seg. Så får vi eventuelt ta den problemstillingen da :D
Du vet, el kommer visst før tr ;)
 
Her var det mange gode svar! Takk :D Jeg syns det virker greit med to tette, men selvfølgelig vil man støte på utfordringer der også. Samboer er tvilling så han vil veldig gjerne at N skal ha en nære, for han har alltid hatt noen der med han. Det tunge er jo mest når de er små, så vokser de til og kanskje får masse glede av hverandre <3

Må først få tilbake mensen da, for den lar vente på seg. Så får vi eventuelt ta den problemstillingen da :D
Som AnneS skriver her, kommer el først. Jeg er et bevis (evnt har et beviS?) på at det er sånn.. :p
 
Her var det mange gode svar! Takk :D Jeg syns det virker greit med to tette, men selvfølgelig vil man støte på utfordringer der også. Samboer er tvilling så han vil veldig gjerne at N skal ha en nære, for han har alltid hatt noen der med han. Det tunge er jo mest når de er små, så vokser de til og kanskje får masse glede av hverandre <3

Må først få tilbake mensen da, for den lar vente på seg. Så får vi eventuelt ta den problemstillingen da :D
Håper tante rød kommer om ikke så lenge da :D Lykke til :happy:
 
Back
Topp