Å bli feit:/

mammatilM&L

Elsker forumet
Ja jeg vet at jeg legger på meg å får en veldig stor mage, å at det blir tyngre etter hvert! Men må det kommenteres? Akk, svigermor er helt gira på å kommentere hvor mye jeg har lagt på meg:/
Nå er jeg bare litt over 150cm så magen popper fort ut siden det er liten plass å gjemme et foster på i ryggen å jeg har gått et helt svangerskap så vet hvordan jeg blir. Gikk opp 21kg med guttn, hadde lite problem med å få det kg bort, selv om kroppen aldri ble like stram å fin igjen. Nå er jeg i uke 20 å har lagt på med kunn 2 kg å synes ikke det er mye. Men blir likevell lei meg av å få kommentarer om at jeg har blitt feit!
Neste gang hun sier noe skal jeg svare henne, må bare finne på noe smart å si. Noe som kanskje får henne til å tenke seg litt om neste gang hun vil si noe om vekta mi.

Måtte bare få ut litt frustrasjon, ikke lett med alle disse hormonene!

Nå skal jeg legge meg å kjenne på at lille prinsessa mi turner:D
Nattinatta:)

Det er jo sundt å legge på seg noen/mange kg når en er gravid. Skal vises at en bærer på et mirakel <3

Så kjipt... helt enig, det skal vises at det er noe der.... Nå er jeg litt stor fra før av så jeg har ikke fått noen kommentarer enda, men jeg synes uansett at folk kan holde kjeft angående vekt.... å særlig når man er gravid. Kos deg med prinsessa å ha en god natt :)

Tenk at voksne damer kan være så dumme iblant!!! Blir så sint alt enkelte tillater seg å si!! Min kjære mor bad meg så fint om å passe på vekta. Forteller henne da at jeg kun har lagt på meg 1 kg og da presterer hun å si at jeg ikke må legge på meg mer enn max 1,5 kg til.... HALLO det er for lite å kun legge på seg 2,5 kg i et svangerskap. Jeg er 1,68 og veier 73. Dumme kvinnemenneske som faktisk selv har vært gravid 8 ganger og burde vite bedre!!!

Nå ble jeg så revet med her at jeg helt glemte å si nattinatt:) Kos deg masse med prinsessa di:)

Helt utrolig ja. Jeg synes det er kos at det kommer kommentarer om magen, men ikke kall meg feit. Da blir jeg sint å trist.
Jeg skal nok svare henne, en vakker dag:)
Litt lite å gå opp 2,5kg i et sv.skap ja. Alle går opp ulikt å det er ingenting bedre enn å gå opp i et sv.skap :)

Hev deg over henne og bær magen din med stolthet. Du er gravid og er jo i grunnen ikke så rart at du får mage da. Alle gravide bærer forskjellig! Klem til deg:)

Hev deg over henne og bær magen din med stolthet. Du er gravid og er jo i grunnen ikke så rart at du får mage da. Alle gravide bærer forskjellig! Klem til deg:)
Det skal jeg gjøre:) Alle er vi forskjellige :D

Ja jeg vet at jeg legger på meg å får en veldig stor mage, å at det blir tyngre etter hvert! Men må det kommenteres? Akk, svigermor er helt gira på å kommentere hvor mye jeg har lagt på meg:/
Nå er jeg bare litt over 150cm så magen popper fort ut siden det er liten plass å gjemme et foster på i ryggen å jeg har gått et helt svangerskap så vet hvordan jeg blir. Gikk opp 21kg med guttn, hadde lite problem med å få det kg bort, selv om kroppen aldri ble like stram å fin igjen. Nå er jeg i uke 20 å har lagt på med kunn 2 kg å synes ikke det er mye. Men blir likevell lei meg av å få kommentarer om at jeg har blitt feit!
Neste gang hun sier noe skal jeg svare henne, må bare finne på noe smart å si. Noe som kanskje får henne til å tenke seg litt om neste gang hun vil si noe om vekta mi.

Måtte bare få ut litt frustrasjon, ikke lett med alle disse hormonene!

Nå skal jeg legge meg å kjenne på at lille prinsessa mi turner:D
Nattinatta:)
Sånn har jeg det med min svigermor også :-( deprimerende. Neste gang skal jeg svare: ja jeg er gravid, hva er din unnskyldning!?:-P

Back
Topp