Å bade med tampong

pebbles

Gift med forumet
Siden jeg er så "heldig" å få mensen samme dag som jeg reiser til syden, lurer jeg på om jeg må skifte tampong mellom hver gang jeg bader? Noen som har erfaring med dette?

Er det ikke DET de anbefaler, da?
ville kansje spurt legen min om det-- hvis du har mulighet..

God Ferie i alle fall, og lykke til med å få IKM istedet [;)]

hei!!

Ja, du bør skifte trampong mellom hver gang du bader, ikke hvis du bader litt..soler deg, og så bader igjen..men oftere kansje hver 3 time.
Det som skjer er at du får bakterier inn i skjeden, og du kan få infeksjoner..

God tur :-)[:D]

Hei og takk for det. Gleder meg, selv om det er varmt her er det annerledes å være i syden. Takk for svar, regner med at hvis jeg skifter ofte trenger jeg ikke å løpe opp på hotellrommet mellom hver svømmetur! Skal ha med datteren til mannen min som er 11 år, så det blir nok til at vi skal være mye i vannet! Ha en fin og varm uke alle sammen![:D]

God tur til Kreta!
Jeg reiser dit selv neste torsdag, gleder meg masse til sol og varme (vi er ikke bortskjemt med det på vestlandet [&:])
snakket med legen min ang bading og tampong sist uke, for jeg regner meg å få mensen når jeg er der (tickeren min stemmer ikke). Han sa bare at en burde skifte jevnlig, og helst ikke la det gå for lang tid mellom hver gang i løpet av tiden man bader. Ca hver 3 time, som de har nevnt tidligere! Men man skulle ikke løpe på do hele tiden, det var viktig å kose seg på ferie og bade så mye man orket [:D]
Så god tur, og bad masse. Det blir deilig med varm sjø [;)]

Å ja som jeg gleder meg! Fikk mensen idag, ble faktisk litt skuffa selv om jeg visste at jeg ikke var gravid! Du får ha riktig god tur til Kreta du også! [:D]

Back
Topp