Å bade lillemann

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Vil det å bade lillemann virke avslappende så han sover godt eller forfriskende så han våkner til?
Lurte litt på å gi han et bad i kveld i håp om en god natt søvn?

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Sover de ikke etter å ha badet? Mener å huske det fra sist gang:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Prøv å bade for så å amme :) kanskje det kan hjelpe, gjorde det med litlå vår :)

Min unge mann her blir først veldig våken under bading, men så blir han sulten rett etterpå, og da sover han gjerne etter det igjen. Men jeg har badet han mest på formiddagen, så vet ikke hvordan det funker før natta :-) Gi gjerne beskjed om hvordan reaksjonen var hvis du gjorde det!

Har du veldig urolige netter eller?

Gutta fikk et varmt bad før de skulle i seng, litt pupp og en deiligste søvn.

Badebalje er ikke kommet i hus her, så snuppa har bare dusjet med meg.

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Min unge mann her blir først veldig våken under bading, men så blir han sulten rett etterpå, og da sover han gjerne etter det igjen. Men jeg har badet han mest på formiddagen, så vet ikke hvordan det funker før natta :-) Gi gjerne beskjed om hvordan reaksjonen var hvis du gjorde det!

Har du veldig urolige netter eller?
Vi prøvde, og bading var ikke spesielt populært. Det var første gang, og jeg hadde ikke helt roen jeg heller.
Mulig det smittet over på han?
Han var veldig urolig før vi badet, tror kanskje han rett og slett var overtrett.
Men ble veldig fornøyd etter badet og fikk pupp, men klarte likevel ikke å roe seg helt.

Har ikke urolige netter, men han sliter med å finne roen første legginga for natta.
Når han førs finner roen, så sover han 3-4 timer før han blir sulten igjen, og etter matinga da så sovner han som oftest greit.
Hender jeg noen ganger må la han sovne med puppen i vår seng så jeg også får sove litt.

I går var han urolig og så og si hang i puppen fra i 21- tida på kvelden.
Måtte ha han i armene ellers brølte han.
I 2- tiden fant han endelig roen. Våknet igjen i 3-4 tiden og igjen i 6-7 tiden. Han sover enda nå, men regner med han våkner snart.

Gutta fikk et varmt bad før de skulle i seng, litt pupp og en deiligste søvn.

Badebalje er ikke kommet i hus her, så snuppa har bare dusjet med meg.

Fikk ei tulle 4. Juli 2013
Vi har en veldigvstor og god vask på badet som vi bruker nå i starten ;)
Så får vi gå over til den fleire ballen jeg kjøpte når rutinen er inne :)

Eldstejenta vår måtte jeg alltid bade om morgenen, for hun ble så våken og opplagt av badingen, så det er ikke alle babyer som blir trøtt av det. Foreløpig har jeg badet denne frøkna midt på dagen, det er da jeg har hatt tid.

Ja alt må en vel egentlig prøve seg frem til hva som passer til hver enkelt en av våre små ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Kan jo godt hende det smittet litt hvis du var urolig. De merker ofte sånt, de små :-)
Her bada jeg ham i formiddag (vår morgen ;)), og han ble veldig våken etterpå. Lå og smilte sin mor i senk etter badet. Så ja, sikkert stor forskjell på tassene. Hehe, min også ville gjerne ha puppen inntil leppene, men uten å spise, de første nettene. Han sovner mye bedre for seg selv nå. Er nok veldig trygt med lukten av mamma og melka ❤

Back
Topp