"Å amme et barn eldre enn 2år er ekkelt"

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Dette er sagt av en bekjent av meg.
Er du enig med henne?

Jeg er ikke!

Jeg tenker ikke på det som ekkelt, men om jeg selv ammet en toåring ville jeg nok holdt meg til å gjøre det hjemme/i enerom. Må innrømme at jeg synes det er litt spesielt når jeg ser en toåring som drar opp genseren til mor og forsyner seg ute på kafé el.l., uten at jeg helt kan forklare hvorfor jeg reagerer.

Er ikke ekkelt, er vel bare litt uvanlig. Ville heller ha ammet en 2 åring enn å måtte avslutte amming av en 2 uker gammel baby ufrivillig. Luksusproblem om man kan amme så lenge tenker jeg :)

Hvordan er det ekkelt? Hva gjør det ekkelt?

Jeg syns ikke det, men har aldri sett det så det hadde nok vært uvant for meg å se. For meg gjør det ingenting.

Nei! Det er like vakkert og naturlig som å amme en nyfødt. Det er mennesker som ikke klarer å se vekk fra sitt seksualiserte syn på brystene som sier noe sånt. Det fins mange fordeler med å amme til både 2 og 3år. Det fins ingen bakdeler.

Nei! Det er like vakkert og naturlig som å amme en nyfødt. Det er mennesker som ikke klarer å se vekk fra sitt seksualiserte syn på brystene som sier noe sånt. Det fins mange fordeler med å amme til både 2 og 3år. Det fins ingen bakdeler.
Jeg er veldig enig med deg!:)

Nå hadde jeg ikke syns det var ekkelt, men jeg husker at jeg syns det var rart når venninna til mamma ammet 3-åringen sin. Det var noe med at han bare gikk og forsynte seg når de var på besøk :p

Absolutt ikke ekkelt!
Ikke noe man ser hver dag - men hva i all verden gjør det ekkelt? Den voksnes syn på pupper som noe utelukkende seksuelt?

Et langbord fullt av toåringer som spiser barnehageniste kan være ganske disgusting. Leverpostei i håret, ubåter i melka og minst én som benytter anledningen til å fylle bleia før neste skift.

Og så skal amming være ekkelt? Tror ikke det.

Et langbord fullt av toåringer som spiser barnehageniste kan være ganske disgusting. Leverpostei i håret, ubåter i melka og minst én som benytter anledningen til å fylle bleia før neste skift.

Haha. Morsom sammenlikning, og helt enig ;)

Bra sammenligning og godt sagt!:D

Ville heller sagt uvanlig. Men jeg hadde ikke ammet en 2 åring annet enn hjemme da :) minste på 14 mnd ammer jeg kun hjemme og hos familie nå.

Back
Topp