Å aldri føle seg bra nok

Smilefjeset

Elsker forumet
*takk for alle svar* [:)]

[:(]

Herregud, for et rasshøl! Han sårer deg gang på gang på gang.

Han kan umulig elske deg noe særlig. Hvis han virkelig elsket deg så hadde han ikke gjort dette.

Jeg sier det du sikker tikke vil høre, men.. : Kom deg vekk fra han. Du fortjener så utrolig mye bedre. Han kommer aldri til å forandre seg.

[&o] Jeg føler virkelig med deg.

Fy faen, for en dritt! Du må da forstå at denne typen ikke er noe å samle på! Er det sånn som dette du vil leve livet ditt fremover, da? Tror du vet hva du bør gjøre, jeg... Et sted der ute finnes HAM som virkelig bryr seg om deg og vil deg vel.

Klem[:)]

Dette kommer nok aldri til å ta slutt. Kom deg unna og start på nytt. Lykke til!!

jeg får vondt av deg, men jeg må bare si det rett ut. hiv han ut. du kan ikke klage når du vet hvordan han er og du tar han tilbake. hvis du ikke vet NÅ hva du bør gjør, s får jeg håpe at denne tråden fåår åpnet øynene dine

Eeeh..? Er du ikke sur??
Jeg hadde klikka, og bedt han til helvete om å komme seg ut !!
Greit å gjøre en tabbe og bli tilgitt, men gjentar det seg TRE ganger, så må du virkelig få opp øya dine og bli kvitt sølpemannen.. Ellers synes jeg ikke noe synd på deg i det hele tatt, for da ber du om å bli såra IGJEN, for det skjer igjen til tross for de patetiske unnskyldningene han kommer med...

ORIGINAL: mammahege

Dette kommer nok aldri til å ta slutt. Kom deg unna og start på nytt. Lykke til!!

Dere har så rett.. SÅÅ rett.. og jeg har vært DUM som ikke har sett det før nå det siste halvåret..
Ja, jeg vet hva jeg må gjøre, men fyfaen det er jo egentlig helt for jævlig vondt.. Særlig når jeg vet jeg blir sittende igjen mutters alene in the end.. Altså , uten han, og uten venninner, fordi de stakk når jeg fikk barn.
Damn, ikke rart man ikke føler seg bra nok..

Tusentakk, jenter, jeg trenger sånne som dere for å åpne øynene mine ordentlig.
Dere er gullverdt, alle sammen..[:)]

Og sorry for at jeg er ekstremt survete nå... [X(]

Det er vondt og vanskelig nå, men når du blir kvitt avskummet og treffer en ny som respekterer og elsker deg, så skjønner du hvorfor du valgte å gå fremfor å tilgi ennå en gang.

ORIGINAL: Amy09

Fy faen, for en dritt! Du må da forstå at denne typen ikke er noe å samle på! Er det sånn som dette du vil leve livet ditt fremover, da? Tror du vet hva du bør gjøre, jeg... Et sted der ute finnes HAM som virkelig bryr seg om deg og vil deg vel.

Klem[:)]

ORIGINAL: Kråksjærten

Du lever bare 1 gang!

Finn deg en MANN!

sign! han er ikke verdt å bruke tiden på altså. virkelig ikke. jeg vet dette kan være forferdelig vanskelig, å ikke skulle leve med pappaen til barnet sitt.. men jeg tror ikke det blir så mye til liv av å gå sånn som du gjør nå og føler deg for dårlig hele tiden... hadde vært rett ut døra her i gården iallefall..!

ORIGINAL: IdaMamma90

Dere har så rett.. SÅÅ rett.. og jeg har vært DUM som ikke har sett det før nå det siste halvåret..
Ja, jeg vet hva jeg må gjøre, men fyfaen det er jo egentlig helt for jævlig vondt.. Særlig når jeg vet jeg blir sittende igjen mutters alene in the end.. Altså , uten han, og uten venninner, fordi de stakk når jeg fikk barn.
Damn, ikke rart man ikke føler seg bra nok..

Tusentakk, jenter, jeg trenger sånne som dere for å åpne øynene mine ordentlig.
Dere er gullverdt, alle sammen..[:)]

Og sorry for at jeg er ekstremt survete nå... [X(]

Du sitter ikke igjen alene! Du har jo sønnen din! [:)] Han lyser nok opp hverdagen din skal du se [:)] Lykke til![:)]

ORIGINAL: Tøsa

Åhh... fy faen. Får så vondt av deg.
Jeg synes han har brukt opp sjansene sine, og vel så det.
Greit nok om det hadde vært et engangstilfelle, men han viser ingen tegn til forbedring.

Du vil nok aldri bli helt lykkelig med han når du har dette i bakhodet, samme hvor mye han tar seg sammen, vil du?

signere Tøsa på det sterkeste!

Back
Topp