Vi ønsket oss både gaver og ting til bryllupet. Er greit med litt av begge deler synes jeg. Er litt stusselig for de som ikke har råd til/er så langt uti at de ikke vil/kan bruke så mye penger på gave å gi f.eks 200 kr, og heller da kan gi en ting. Men samtidig greit å få penger så en kan kjøpe seg noe en vil ha som er dyrere eller reise til et sted en normalt ikke hadde hatt råd til. Vi fikk penger og gaver, og jeg foretrekker å gi bort begge deler, litt avhengig av hva folk ønsker seg og hva vi har råd til/har tenkt å bruke. Hadde ikke syntes det var så morsomt å gi bort 200 kr, da vil jeg nok heller gi en ting, for ellers virker det nesten som om det er så veldig, veldig lite. Men samtidig er det greit å få penger av spesielt de en får en del av.
Jeg synes dere skal ønske dere akkurat det dere vil, uanhengig av hva andre synes. Ønsker dere dere penger, så gjør det. Men vil anbefale å gi folk litt alternativer. Ønsk dere penger og noe dyrere, samtidig prøv å finne noe å ønske dere som ikke er så dyrt så de som ikke har mulighet til å bruke masse penger på dere kan føle at også de har kjøpt noe dere har ønsket dere uten at de kan bli oppfattet som gjerrige/fattige.