Å ønske seg ei lillesøster

Krepsen89

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!
Dattera mi på 4 år har så veldig lyst på en lillesøster. Hun har allerede en lillebror og uttrykker at det er urettferdig hvis hun får enda en lillebror, hehe.

Hun er jo ikke så gammel og jeg forstår jo dette ønsket veldig. Er det noen her som har erfaringer med er barn som ønsker seg veldig ett kjønn? Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen, men lurer på om det blir litt kjedelig da hvis det kommer en gutt og hun blir kjempeskuffa etter fødselen?

Regner jo med det uansett går seg fort til, men kjenner kanskje at det gjør det ekstra spennende å ikke vite kjønnet :p

(Hun vet ikke at jeg er gravid altså så vi får jo mange måneder på å forberede henne på begge deler uansett).

Det er ikke noe spesielle ønsker her, men guttungen vil veldig ha en lillesøster, også en lillebror og en lillebror til :bored:

Men han har nevnt lillesøster mere enn lillebror. Håper litt at det kommer ei lita jente. Men så lenge alt går bra så er jeg fornøyd :happy:
Vi skal vite kjønnet, er så nyskjerrig av meg :hilarious:

Går kansje Ann å prøve å forklare henne det når tiden er inne, at man kan ikke velge om det blir gutt eller jente. Det kan ingen bestemme. Men skjønner godt at det blir vanskelig for hun å forstå, hun er jo såpass liten enda :happy:

Ingen ønsker fra gutten vår her. Men han ønsker seg veldig en baby. Han har snakket om babyen som skal komme siden i høst. (Vi har ikke snakka om baby med han eller mens han har vært våken) Han har store planer. Babyen skal få sove i senga hans babyen skal få leker av han og doringen hans. Og han sier at når babyen kommer må vi sette på barnesikringene på skuffer og skap igjen. Er spent på hva han sier når vi forteller at nå kommer det faktisk en baby.

Storesøster her ønska seg lillesøster fra hun var 3 til 5 år. Når hun var 5 begynte hun å si at det ikke spilte noen rolle, bare hun kunne bli storesøster. Rett før 6 års dagen fikk hun ei lillesøster.

Hva det blir denne gangen spiller liten rolle, tror størstesøster blir glad uansett, og minstesøster skjønner det ikke :happy: Hadde vært gøy med en bittelillebror for mannens del, men spiller absolutt ingen rolle. Blir sikker jente nr 3, som onkelen hans har.

Back
Topp