Ååh!

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Nå skjønner jeg hvorfor jordmødrene syns jeg var vel positiv i går da jeg sa det gikk greit å ligge på den harde madrassen å forhåpentligvis gjøre den noen uker til :p kjenner det godt i hoftene hvertfall, da det stort sett er bare ene sia jeg syns det er greit å ligge på :p

Hvordan er det med dere, jenter? Ingen andre bebbiser som er på tur vel?

Her er han ikke på vei ut i skrivende stund i alle fall ;-) Men kan forstå at du får vondt av åligge på madrassen hele dagen! Jeg er støl og øm i rygg og hofter etter en vanlig natts søvn.. det går over etter jeg har stått opp og bevegd meg litt, men tror jeg hadde slitt med å ligge i ro hele dagen. Syns du er tålmodig jeg :)

har du funnet noe å bruke tiden på?

Off, hørtes ubehagelig ut! Går det ikke an å få en bedre madrass til deg? Er ikke bare bare å måtte ligge hele dagen, vil jeg tro!!

Her ligger han nok en god stund til inni magen, tenker jeg. Har du hatt flere rier eller noe som tyder på mer modning?

Uff, det hørtes jo ikke særlig digg ut! Kan du snu deg sånn som du vil eller? Kan du reise deg litt og bevege deg noe? Tror kanskje jeg hadde blitt totalt invalid dersom jeg skulle ligge hele dagen med den slærkete ryggen min :P
Men alt for den lille og håper så inderlig at han blir liggende der en gooooooood stund til! :)

Kan du ikke gå tak i noe ala "fatboy" puter/sekker å ligge i? Sånn at det former seg mer etter kroppen din?
Her er det ingen fødsel i nær framtid hvertfall :) vente til starten av sept tidligst tenker jeg :)

Uhææ... Så du må altså kun ligge no?
Ikkje opp å gå å sånt?!

Kan ikkje forestille meg kordan du har det der du ligg, men en hard madrass må no være grusomt....

Masse lykke ønsker her fra og knip igjen....
Tenke på deg :)

De madrassene er grusomme! Fikk vondt i hele kroppen bare etter 12 timer på den når jeg var innlagt. Du får høre med dem om sjansen for å få en annen vel :) du skal jo ruge leeeenge! :)

haha, nei jeg får ikke lov å bevege meg. Får gå på do, og dusje en gang i blandt. Skal også ligge helt flatt i senga, men beina opp. Det går egentlig overraskende bra enda, trodde jeg kom til å bli sprø, men har gått veldi fint til nå. har jo tv, data, telefon og blader/bøker :)

har ikke hatt rier i det hele tatt, bare modning som ble oppdaga ved rutinekontroll..

Back
Topp