Åå, vente vente vente..

Syns også at tiden går så altfor fort, plutselig var mars her og tiden er inne for oul for de fleste av oss! :o :p
Gleder meg også til oul, selvom jeg har hatt 3 uler allerede! :)

Synes tiden gikk veldig fort her :D
Jeg fikk oul timen i posten den 5.desmber og den skulle være 4.mars, men ettervert utsatt til 6.mars.
Tiden gikk saktere den siste uka før oul, men ikke tiden før :D

Det kommer skal du se tiden går så fort at du plutselig kan finne deg på sykehuset med gullet ditt i armene :)

Ventetiden er laaang :p Her er det akkurat 2 uker igjen i dag til oul. Gleder meg veldig og er veldig spent på om vi får vite kjønn :)

Vi skal 20 mars. Gleder meg som en unge

Vi skal 20 mars, og holder på og dø på meg av venting :p er så spent på hva som gjemmer seg der inne.. selv om jeg er skråsikker på at det er en gutt som har bosatt seg ;) mann og sønn er sikker på at det er ei lita tulle..

Her har vi oul 22 mars. Vi hadde egentlig 25 mars men mulig vi reiser med båten til danmark visst mannen får fri de dagene rett før påske for vi fikk gavekort på båten til 4 personer :) Det er bare to små uker igjen og nå til fredagen som kommer så har prinsessen bursdag og jeg har tenkt å kjøpe inn og sånn til selskapene i helgen så jeg tror nok at når neste søndag kommer og familie besøket er over så er jeg bare glad for at det er en liten uke igjen så jeg kan slappe av den uken og ikke gjøre så mye. Tatt i betraktning at jeg blir videre sykemeldt da. Ser ikke for meg at jeg begynner igjen på skolen til 18 mars sånn som egentlig planen er for sliter med lavt blodtrykk og sover hele tiden. Går jeg lenge f eks med venninner på kjøpesentre eller noe så er jeg helt ferdig i flere dager etterpå. Vet ikke om jeg blir sykemeldt lenge men blir nok sykemeldt lenger enn 17 mars som er utgangspunktet. Skal jo tross alt fungere som mamma for de to som jeg har allerede :)

Jeg sitter å venter og venter på å få time. Blir nok snart en telefon til sykehuset!

Jeg har på onsdag! Det har i grunn gått fort. Jeg fikk brev temmelig tidlig, og husker jeg tenkte at det var fryktelig lenge til mars :P

Back
Topp