Åå, leter etter en sutteklut/noen som jobber på smokken

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
men den er nok ikke å oppdrive lenger[&o]

Ludvik er så glad i kosen sin at han umulig kan sove uten, men nå kjenner jeg at den absolutt skulle hatt en vask og også kjekt og hatt en til i tillfelle den skulle bli borte.

Den er ganske lik disse, bare at det er en bamse.  Den har blå kant og blå stjerner i hjørnene, og det står da-da på den. Den er kjøpt på smokken.

Er det noen som har en slik, eller jobber på smokken?

Pliiiiiiiiiiiiiiiiiis[:D]

er det ikke bamsekopaniet(?)Bamsefabrikken(?) som lager de?Gutten min har en kanin i denne typen

ORIGINAL: GuttasMamma!

er det ikke bamsekopaniet(?)Bamsefabrikken(?) som lager de?Gutten min har en kanin i denne typen

Jo det kan godt hende, vet bare at den er kjøpt på smokken.

Skal søke litt på bamsekompaniet, takk for tips[:)]

snuppa har den i bamse som jeg mener er blå og rosa (jente aktig) også har hun den giraffen...aldri brukt de så husker ikke helt, aner ikke hvor de er kjøpt,fikk de i gave..........

ORIGINAL: lille iskaffe

snuppa har den i bamse som jeg mener er blå og rosa (jente aktig) også har hun den giraffen...aldri brukt de så husker ikke helt, aner ikke hvor de er kjøpt,fikk de i gave..........

Er ikke noe rosa på denne, men mener man også kan få den i rosa..

de har de hengende på et stativ på lekebutikken på jessheim storsenter. Kjøpte en til søstern som får baby i april....mener kanskje å huske at jeg så de hadde en i lys blå (blå over hele)

ORIGINAL: Christ

Jeg så den bamsen på sykehuset... Også har de noen på barnashus.

Barnas hus skal jeg sjekke.

TAkktakk[:)]

de har de hengende på et stativ på lekebutikken på jessheim storsenter. Kjøpte en til søstern som får baby i april....mener kanskje å huske at jeg så de hadde en i lys blå (blå over hele)

Okei da har de dem tydeligvis flere steder så da er det bare å gå innom alle leketøysbutikker i omegn[:)]
Takk for svar

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Okei da har de dem tydeligvis flere steder så da er det bare å gå innom alle leketøysbutikker i omegn[:)]
Takk for svar

du får si i fra hvis du ikke finner så kan jeg kjøpe å sende neste gang jeg er der....

Vet ikke hvor du bor men de har den på barnas hus på strømmen storsenter...
Skal ditt en dag neste uke så kan kjøpe med om du ikke har fått tak i til da[:D]

Har akkuratt den samme selv bare i rosa til snuppa mi[;)]

Den er fra Teddykompaniet.. Har de på BRIObutikker hvertfall[:)]

Her har de den: Lekebutikken RINGO
http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=1291&KatId=28

Back
Topp